Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش «پارسینه»، آیت الله صادق آملی لاریجانی در ابتدای اولین نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال جدید با تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید ابراز امیدواری کرد که این سال، سال توفیقات و برکات الهی برای ملت بزرگ ایران اسلامی باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث طبیعی هفته‌های اخیر گفت: سال جدید توام شده با سیل ویرانگر در شمال، غرب و جنوب کشور و عده‌ای از هموطنان عزیزمان در این واقعه جان باخته اند و عده‌ی کثیر دیگری خانه و کاشانه خود را از دست داده اند و آسیب‌های فراوانی را متحمل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته این بلایای طبیعی همه جا و همیشه هست، اما مهم آن است که مسائل در یک نگاه الهی و توحیدی، اسباب تربیت نفوس، هم برای اجتماع و هم برای کسانی است که مسئولیت دارند. ما دیدیم که چگونه همه‌ی مردم در صحنه کمک رسانی به آسیب دیدگان حاضر شدند و نهاد‌هایی هم که در این حوزه وظیفه‌ای نداشتند، خودشان را برای برطرف کردن مشکلات مردم موظف دیدند و به یاری هموطنان سیل زده شتافتند.
ایشان با اشاره به آیه شریفه الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ افزود: فرق انسان مومن با دیگران در همین نگاه توحیدی است و این نگاه توحیدی به مصیبت منافاتی با وظایف ما در برابر هم نوعمان ندارد.
ما از دولت محترم که بار عظیم اجرایی کشور را بردوش می‌کشد مسرانه می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر در رفع مشکلات این عزیزان اقدام کند و به فوریت برخی از خسارات را ترمیم و جبران کنند و ان شا الله مردم عزیز ما بتوانند با خیال آسوده تری، به زندگی عادی خویش باز گردند.
آیت الله صادق آملی لاریجانی با اشاره به اقدامات نابخردانه کاخ سفید در قبال ملت ایران و قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی نیز گفت: البته این اولین اقدام باطل هیات حاکمه آمریکا نیست، انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و به رسمیت شناختن تسلط آن رژیم بر جولان از همین قسم است. اما اینکه بخشی مهم از نیروی نظامی یک کشور را رسما تروریست اعلام کنند، کاری نابخردانه و غیر عاقلانه و خلاف موازین بین المللی است.
رئیس مجمع افزود: البته این نوع اقدامات نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در آن چیزی که از خروجشان از برجام انتظار داشتند ناکام مانده اند. آن‌ها در ۱۳ آبان می‌خواستند به گونه‌ای عمل کنند که اقتصاد کشور ما فرو بریزد و ملت و نظام ما را تسلیم کنند که بحمدلله ناکام ماندند و، چون از آنجا ناامید شدند، اقداماتی را دنبال می‌کنند که آن‌ها را به اهداف شومشان نزدیک کند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس منشا خدمات و حسنات و برکاتی برای کشور بوده که هیچکس نمی‌تواند آن را انکار کند و نظام اسلامی، مرهون مجاهدت‌های مخلصانه سپاهیان است. در مقابل این اقدام غیرمنطقی کاخ سفید و در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همه آحاد ملت به میدان آمدند و نشان دادند که نمی‌شود با یک نیروی نظامی معتقد که در طی چهل سال حیات جمهوری اسلامی، در همه میدان‌ها با اعتقاد و ایمان در صحنه حاضر بوده است با چنین رفتار‌های نابخردانه ای، مقابله کرد. دولت آمریکا در خبط‌های بزرگی که در این دوره مرتکب می‌شود، بر همه دولت‌های پیشین خود سبقت گرفته و اشتباهات بزرگی را مرتکب می‌شود.
آیت الله صادق آملی لاریجانی افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند که همه نهاد‌ها و مردم همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی از سپاه پاسداران حمایت می‌کنند و آمریکایی‌ها از این کارشان طرفی نخواهند بست. مجمع تشخیص مصلحت نظام هم همراه با همه قوا و نهاد‌های کشور حمایت قاطع خویش را از سبزپوشان سپاه پاسداران اعلام می‌کند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی، خصوصا آمریکایی‌های خبیث هیچ استفاده‌ای از این کار‌های ناصحیح نخواهند کرد و هیچ نفعی نخواهند برد و جمهوری اسلامی مقاوم‌تر از قبل و ملت ما مصمم‌تر از همیشه در برابر این سخنان و حرکات ناصحیح ایستادگی خواهد کرد و اگر دشمنان بخواهند در مقام اجرا هم کاری بکنند، مسلما جمهوری اسلامی هم پاسخ متناسب خواهد داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام سیل سیل زدگان سپاه پاسداران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر 6092568 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است