Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@08:54:36 GMT

تا امروز چند نفر متقاضی بن کتاب بوده اند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۰۶۰۳

تا امروز چند نفر متقاضی بن کتاب بوده اند؟

خبرگزاری میزان- با گذشت دو روز از آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب تعداد ۲۸ هزار و ۲۲۴ دانشجو و طلبه نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند. به گزارش گروه فرهنگی میزان به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با گذشت دو روز از آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب تعداد ۲۸ هزار و ۲۲۴ دانشجو و طلبه نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ١٥٠ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ٩٠ هزار تومان است و ٦٠ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد.

همچنین تعداد ۶۰۵ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نیز ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

بن خرید کتاب اساتید دانشگاه در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده و به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان رسیده است و سهم اساتید ۲۰۰ هزار تومان و سهم معاونت امور فرهنگی ۲۰۰ هزار تومان است.

زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب اساتید حوزه و دانشگاه هم از روز سه‌شنبه (۲۰ فروردین ماه) آغاز شده است که تا پایان روز شنبه (۲۴ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، افزایش ٥٠ درصدی یارانه خرید کتاب دانشجویان و ۶۰ درصدی اساتید حوزه و دانشگاه در راستای حمایت از اقتصاد نشر و توجه به توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طلاب دانشگاه هیات علمی بن کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در ابتدای این مراسم، دکتر «مسعود میرزایی شهرابی» رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید کارکنان دانشگاه‌های مشهد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب و شتم پلیس آمریکا قرار گرفته اند، اعلام کرده اند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم، بیانیه‌های دانشجویان و اساتید حاضر در این تجمع به زبان‌های فارسی و انگلیسی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • تجمع برخی دانشگاه‌ها در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • دانشگاه پادگان نیست
  • گفت و شنود/ آب شد!
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال