Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در استانداری برگزار شد، افزود: تعدادی از انبارهای استان توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت استان شناسایی و اطلاعات آنها ثبت شده است و باید برای تکمیل و به روز رسانی اطلاعات تمامی انبارهای استان اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:اطلاع از میزان موجودی انبارها در وضعیت فعلی بسیار ضروری است چون قدرت تصمیم گیری مدیران را برای تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها افزایش می دهد.
جانشین رییس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به پدیده قاچاق گندم در استان، افزود: دولت قیمت خرید تضمینی گندم را در سال جدید 17 هزار ریال تعیین کرده است که قیمت خوب و متعادلی است و باید سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداران نقش پررنگ تری در زمینه اطلاع رسانی و جلوگیری از قاچاق گندم داشته باشند.
وی اضافه کرد:بسیاری از سودجویان به پیش خرید گندم کشاورزان در آوج و آبیک با قیمتی بالاتر از نرخ دولتی اقدام کرده اند و باید به کشاورزان هشدارهای لازم در خصوص خطرات معامله با این افراد داده شود.
حبیبی گفت: دولت سال گذشته ظرف حداکثر سه ماه پول و مطالبات کشاورزان را علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی با قیمت مناسب پرداخت کرد و باید در سال جاری نیز کشاورزان به فروش گندم خود از مبادی رسمی اقدام کنند.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پول جهاد کشاورزی سازمان صنعت معدن و تجارت استان مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشکلات اقتصادی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید

سعید معین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار مبارزه علیه آفت سن در مزارع گندم انجام شده است. از مجموع سطح مبارزه ۶۰ هزارهکتار علیه پوره و مابقی سن مادر صورت گرفته است‌.

معین ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات افزود: با توجه به شیوع آفت سن در مناطق معتدل و سردسیر به کشاورزان توصیه می شود که با مشورت کارشناسان حفظ نباتات اقدام به مبارزه کنند. 

به گفته او، با توجه به شرایط بارش باران و دمای سرد و گرم که روی عملیات مبارزه اثر می‌گذارد، از این رو در تلاش هستیم که ۵۰ درصد مبارزه در سن مادر و قبل از تبدیل شدن به پوره انجام شود.

معین بیان اینکه تاکنون خسارتی به مزارع از حیث آفت سن گندم وارد نشده است، گفت: کشاورزان طی ۲ هفته باقی مانده با انجام سم پاشی به موقع به گونه ای عمل کنند که تبدیل آفت سن گندم به پوره به حداقل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید