Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:00:17 GMT

نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش در آران وبیدگل برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۱۱۲۹

نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش در آران وبیدگل برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش و آثار تفحص شده از شهدا در آران و بیدگل برپا شده است.

مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش و آثار تفحص شده از شهدا در سه بخش فرهنگی شامل تابلوهای عکاسی و نقاشی از هنرمندان آران و بیدگل، آثار تفحص شده از شهدا و ادوات جنگی شامل پدافندی و نیروی زمینی ارتش در آران و بیدگل برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین لقب دوست با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش، گروه ۹ پدافندی و ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برپا شده است، ابراز داشت: نمایشگاه بر پا شده گوشه‌ای از قدرت نظامی و بازدارندگی ایران اسلامی را در کنار آثار شهدای شهرستان و محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته است.

وی تاکید کرد: عکس‌های مربوط به هیئت مذهبی آران و بیدگل در طول سال‌های دور و نزدیک و فعالیت‌های فرهنگی هیئت از دیگر آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

مسئول برگزاری نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی جوانان با قدرت بازدارندگی ایران را از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه بیان کرد و گفت: این نمایشگاه تا ۲۵ فروردین ماه در خیابان حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل دایر است.

کد خبر 4588140

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیج شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: گروه‌های مهندسی برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.

وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد