Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از هفته‌ها تبلیغ و درز پیدا کردن بعضی از مشخصات سرانجام گوشی‌های Oppo Reno و Reno 10x Zoom Edition طی رویدادی در پکن، چین رونمایی شدند.

گوشی Oppo Reno 10x Zoom edition پرچمدار بعدی شرکت سازنده خود است و با یک دوربین پریسکوپی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F/۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰ همراهی می‌شود. این دوربین دارای یک زوم هیبریدی ۱۰ برابری است. این دوربین در پشت گوشی با دو سنسور دیگر همراهی می‌شود. یکی از آن‌ها ۴۸ مگاپیکسل و دیگری ۸ مگاپیکسل کیفیت دارند. دوربین این گوشی برای رقابت مستقیم با پرچمدار هوآوی یعنی P30 Pro ساخته شده است.

نوآوری در دوربین این گوشی با فناوری استفاده شده از دوربین سلفی این دستگاه کامل می‌شود. این نوع دوربین سلفی که در عکس زیر مشاهده می‌کنید با تغییر مکان کشویی در هر زمان که به آن نیاز است به کاربر یک دید ۷۹.۳ درجه‌ای می‌دهد.

گوشی Reno 10x Zoom Edition دارای پردازنده Snapdragon 855 SoC است که با یک رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و میزان حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. این دستگاه یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD + AMOLED دارد که نسبت صفحه نمایش آن به بدنه ۹۳.۱ درصد است. سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۹ پای است. باتری استفاده شده در آن ۴۰۶۵ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. گوشی Reno 10x Zoom edition در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود.

قیمت نسخه‌های مختلف گوشی Reno 10x Zoom edition به ترتیب در ادامه آورده شده است:

۶ گیگابیت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۵۹۵ دلار

۶ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۶۷۰ دلار

۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۷۱۴ دلار

نسخه استاندارد گوشی Oppo Reno بیشتر از یک میان‌رده با پردازنده Snapdragon 710 SoC است. طراحی ظاهری آن شبیه گوشی اصلی است. البته اندازه آن ۶.۴ اینچ است. نسخه استاندارد این گوشی دارای همان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که در Reno 10x Zoom استفاده شده است. اما دوربین پشت این گوشی تنها دارای دو سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی است که یکی اصلی و دیگری برای تشخیص عمق تصویر است.

گوشی Oppo Reno دارای یک باتری با ظرفیت ۳۷۶۵ میلی‌آمپر است. همچنین این گوشی هوشمند همان ظرفیت‌های رم و ذخیره‌سازی Reno 10x Zoom را ارائه می‌دهد. این دستگاه در رنگ‌های سبز، صورتی، بنفش و مشکی عرضه می‌شود.

قیمت نسخه‌های مختلف گوشی Oppo Reno را در ادامه مشاهده می‌کنید:

۶ گیگابیت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۴۴۶ دلار

۶ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۴۹۱ دلار

۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۵۳۶ دلار

Oppo Reno در تاریخ ۱۹ آوریل در چین عرضه خواهد شد و در اواسط ماه مه گوشی Reno 10x Zoom می‌آید. آن‌ها در روز ۲۴ آوریل اولین حضور جهانی خود را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: انتشار نتایج بنچمارک گوشی جدید سامسونگ یک روز پیش از رونمایی

انتهای پیام/

دو گوشی جدید وپو رونمایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اوپو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی آبفای تهران، طی روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌ سازی آب» ارسال شد. 

متن این پیامک این بود که با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم‌سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵ لیتر برای هر نفر الزامی است. لطفاً اقدامات لازم را در این خصوص به عمل‌آورید.»

واقعیت این است که این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد؛ از آنجا که سال گذشته بروشور اطلاعیه فوق بین شهروندان توزیع شده بود، مجدداً با آغاز سال جدید، به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که برخی ساختمان‌ها به جهت افت فشار آب فقط از پمپ استفاده می‌کنند که این اقدام نه تنها باعث پایمال شدن حقوق دیگر همسایه‌ها می‌شود و بیشترین ظرفیت آب شبکه کوچه و محله را به سمت ساختمان خود هدایت می‌کنند، بلکه تخلف محسوب می‌شود. 

چراکه نصب و قراردادن پمپ بعد از کنتور آب غیرقانونی است؛ بنابراین شهروندان ابتدا با نصب مخزن بعد از کنتور و سپس نصب پمپ، اقدام قانونی، فنی و تأسیساتی انجام داده و باعث پایداری فشار آب می‌شوند.

لازم به ذکر است با شروع تابستان و استفاده از کولر‌های آبی در روز‌های گرم، به جهت اینکه ساختمان‌ها دچار افت فشار آب نشوند، پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شده است، بحث کمبود و قطعی آب مطرح نیست و در صورت لزوم هرگونه برنامه درخصوص نوبت‌بندی و قطعی آب حتماً از سوی شرکت آبفای تهران اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود