Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@14:32:15 GMT

خطوط ارتباطی شهرستان کوهدشت به‌مدت ۲ساعت قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۳۶۵۳

خطوط ارتباطی شهرستان کوهدشت به‌مدت ۲ساعت قطع می‌شود

سرپرست فرمانداری کوهدشت از قطع ۲ساعته خطوط ارتباطی در این شهرستان به‌دلیل بهسازی فیبر نوری خبر داد. ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا آزادبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: اختلالی در خطوط ارتباطی این شهرستان شامل تلفن ثابت، تلفن همراه، ایرانسل و دستگاه‌های اینترنتی از بامداد امشب به‌مدت 2ساعت ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارکنان شرکت مخابرات مشغول بهسازی و مرمت فیبر نوری در این ساعات خواهند بود تا ارائه خدمات ارتباطی به شهروندان کوهدشت بیش‌ترازپیش برقرار شود.

خطوط ارتباطی شهرستان‌های دهلران و مهران و آبدانان‌همچنان قطع استاختلال در خطوط تلفن همراه؛ حضور مردم در خیابان‌های استان کرمانشاهخطوط ارتباطی شهرستان کوهدشت پس از 20 ساعت وصل شد

به گزارش تسنیم، پیش از این نیز در12فروردین امسال ارتباط تلفن‌های ثابت و همراه شهر‌های کوهدشت، گراب و کوهنانی در 20ساعت به‌دلیل وقوع سیلاب و قطعی فیبر نوری در پل کشکان امکان‌پذیر نبود.

انتهای پیام/ن

R41450/P1361/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت طرح بزرگ فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای کشور در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهادری سخنگوی دولت در فضای مجازی ایکس نوشت: در جریان سفر امروز رئیس‌جمهور به استان قم، پروژه اتصال سراسری این استان به شبکه فیبر نوری افتتاح شد.

وی افزود: توسعه طرح بزرگ فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای کشور از طرح‌های روی زمین مانده بوده که در دولت سیزدهم با کار جهادی در حال پیشرفت است.

کد خبر 6101328 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیشرفت طرح بزرگ فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای کشور در دولت سیزدهم
  • پیشرفت طرح بزرگ فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای کشور در دولت سیزدهم
  • فیلم| اولویت افزایش سرعت اینترنت در دولت سیزدهم
  • افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار در قم
  • وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)
  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • آیا گوشی‌های هوشمند سلامت جسمی شما را به خطر می‌اندازد؟
  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس