Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امروز محمد مهدی شهریاری در صدر هیئتی متشکل از معاونان و برخی مدیران کل استان به میاندوآب آمد با استقبال مسئولان شهرستان به مزار شهدا رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مدرسه ۱۰ کلاسه مشارکتی در روستای سرچنار را افتتاح کرد.   شهریاری سپس با حضور در جلسه شورای اداری میاندوآب به بررسی مشکلات شهرستان و همچنین رسیدگی به موانع تولید برای فعالان اقتصادی شهرستان را بررسی کرد و بازدید از بال دوم بیمارستان فاطمه الزهرا، شهرک صنعتی شهید باکری و همچنین پتروشیمی میاندوآب دیگر برنامه‌های شهریاری در سفر یک روزه به میاندوآب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این سفر و در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی میاندوآب یک واحد تولید قطعات جلوبندی خودرویی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۵ نفر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.   شهریاری در پایان این سفر و گفتگو با خبرنگاران گفت: مشکلات راه‌های میاندوآب یکی از مشکلات اساسی شهرستان است که مورد بررسی قرار گرفت و جاده میاندوآب-میانه طی سفر رئیس جمهوری بود که ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۹۸ مصوب شده و اگر این مبلغ تخصیص یابد تا یکسال آینده این پروژه هم به بهره برداری می‌رسد.   استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر رئیس جمهور ۱۲۰ میلیارد هم برای ساخت جاده میاندوآب -شاهیندژ مصوب شده است و تخصیص این اعتبارات می‌تواند در ساماندهی راه‌های ارتباطی این شهرستان نقش مهمی داشته باشد.   محمد مهدی شهریاری ادامه داد: امسال سال رونق تولید است و همه می‌دانیم چه فشار‌های اقتصادی از طرف دشمنان به کشور وارد می‌شود و نقل و انتقال پول‌ها و توسعه صادرات و واردات هم مختل شده است، کار ویژه و همت جهادی می‌خواهد تا رونق تولید اتفاق بیافتد و مقام معظم رهبری با آگاهی خاصی این نامگذاری رو انجام دادند تا تلاش‌های مسئولان چند برابر شود.   شهریاری ادامه داد:برای ساحل سازی جیغاتی (زرینه رود) ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که ۱۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات کشوری تامین خواهد شد و با پیگیری‌های محبی نیا نماینده مجلس ردیف ملی گرفته است و ما هم ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی هزینه می‌کنیم تا کار ساماندهی ساحل زرینه رود هر چه سریعتر انجام گیرد.   وی ادامه داد: در سال ۹۸ برای ۴ روستای با بیشترین جمعیت که سالن ورزشی ندارند به ترتیب اولویت سالن می‌سازیم و روستا‌ها هم بر حسب جمعیت و به تشخیص فرماندار انتخاب خواهد شد.   انتهای پیام/م   سفر استاندار به میاندوآب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد