Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی با استقرار ۱۵۰۰ نیروی رزمی خود و صد‌ها وسیله و ماشین‌آلات سنگین مهندسی در کنار مردم و سایر نیروهای نظامی و امدادی نسبت به پاکسازی خانه‌ها و مغاز‌ها و معابر در مناطق سیل زده اقدام کرد.

امیر میسر ارجمندی، معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به شهرستان سیل زده پلدختر، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای نظامی و امدادی برای کمک رسانی به مردم غیور و عزیز شهرستان پلدختر، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های نظامی و امدادی به ویژه سپاه پاسداران و بسیج سرافراز، با توجه به اتفاقات اخیر ناشی از سیل که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد، بنا بر وظایف ذاتی خود و بویژه با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری، اقداماتی را در راستای کاهش آلام مردم مناطق سیل زده انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی با استقرار ۱۵۰۰ نیروی رزمی خود و صد‌ها وسیله و ماشین‌آلات سنگین مهندسی در کنار مردم و سایر نیروهای نظامی و امدادی نسبت به پاکسازی خانه‌ها و مغاز‌ها و معابر در مناطق سیل زده اقدام کرد.

امیر ارجمندی با بیان اینکه طی دو روز آینده شرایط بهتری برای مردم در مناطق سیل‌زده ایجاد خواهد شد، گفت: به منظور تسهیل تردد مردم و خودروها در شهر سیل زده پلدختر،گروه ۴۱۱ مهندسی نیروی زمینی ارتش ، ظرف ۴۸ ساعت، پل شهدای هفتم تیر پلدختر را که بالای ۴۰ تن تناژ دارد، احداث کرد.

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به فضای همدلی و انسجام میان تمام نیروهای نظامی و امدادی و روحانیت و مردم در مناطق سیل زده استان لرستان، گفت: نیروهای مهندسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز چهاردهم فروردین ماه در شهرستان پلدختر مستقر شده اند و حضور این نیروهای زبده تا هر زمانی که مردم عزیز منطقه احساس نیاز کنند، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل در پلدختر پل شهدای هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لِبِدف» هماهنگ‌کننده عملیات‌های مخفی ارتش روسیه در منطقه نیکولایف اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه بامداد امروز یکشنبه یک کارخانه کشتی‌سازی و هتلِ محل اقامت مزدوران انگلیسی‌زبان ا رتش اوکراین را هدف قرار دادند.

لِبِدف دراین‌باره گفت: ساکنان نیکولایف گزارش دادند که انفجارهایی را در کارخانه۶۱ و مناطق پیرامون آن شنیده‌اند؛ جایی که تفنگداران دریایی ارتش اوکراین در آن ساکن بودند؛ قایق‌های بدون سرنشین نیز در این منطقه مونتاژ می‌شدند.

وی اشاره نکرد که در این حمله موشکی چند نفر از مزدوران ارتش اوکراین کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه دیروز شنبه نیز پ در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد

کد خبر 6090540

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین