Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: با برداشتن موانع تولید و احداث زیرساخت توسعه می توان برای رونق تولید گام برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب روز گذشته با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، معاون امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران کل استانی و مسئولان شهرستانی در فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: در سفر سال گذشته هیات دولت به آذربایجان غربی در مجموع ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب مصوبه های سفر برای توسعه و عمران به این استان اختصاص یافت.

محمدمهدی شهریاری افزود: ردیف اعتباری احداث جاده میاندوآب به سرچم و میاندوآب به تکاب و شاهین دژ نیز از مصوبه های این سفر به شمار می رود که در سال جاری هزینه می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید، افزود: امسال باید در راستای رونق تولید تلاش کنیم و همه در این راستا وظیفه داریم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی از طرف دشمنان وارد می شود، اظهار کرد: با توجه به نوسانات ارزی، صادرات توجیه اقتصادی دارد

شهریاری با بیان اینکه باید رونق تولید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: اگر به رونق تولید توجه نشود، اشتغال و واحدهای تولید دچار مشکل می شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اتخاذ تدابیر ویژه برای رونق تولید، اظهار کرد: با برداشتن موانع تولید و احداث زیرساخت توسعه می توان برای رونق تولید گام برداشت و به اهداف خود دست پیدا کرد.

خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی به میاندوآب هستیم

حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده نیز در این جلسه ااظهار کرد:  میاندوآب، دژ ولایت بوده و بیش از ۸۵۰ شهید و یک هزار و ۵۳۰ جانباز و ۱۸۰ آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: همه ما مسئول هستیم و باید در خدمت مردم باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید، گفت: باید در سال رونق تولید به امر تولید و اشتغال بهای بیشتری بدهیم.

حسن زاده با بیان اینکه رونق تولید تاثیرات بسزایی بر امر اشتغال دارد، تصریح کرد: رونق تولید زمینه آبادانی بیشتر و بهبود وضعیت معیشت مردم را فراهم می کند.

امام جمعه میاندوآب بر لزوم توجه به معنویت نیز اشاره و اظهار کرد: در کنار کارهای عمرانی باید به معنویت نیی توجه کرد و در راستای تقویت فرهنگ دینی و اسلامی تلاش کرد.

وی با تقدیر از تلاش های انجام گرفته در مدیریت بحران سیل در کشور، اظهار کرد: ولی عده ای این تلاش ها را ندیدند و در کنار بخاری نشسته و با گوشی خارجی علیه مسئولان نوشتند در حالی که همه مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی تلاش می کردند.

وی با بیان اینکه از زمانی که قهرمانی در میاندوآب حضور یافته، اتحاد و حضور مسئولان در مناسبت ها بیشتر شده است؛ گفت: قهرمانی با توجه به میاندوآبی بودن باید دو چندان تلاش کند.

حسن زاده هم چنین با بیان اینکه خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی به میاندوآب هستیم، تصریح کرد: در میاندوآب نیروهای پرتوانی وجود دارد و امیدواریم مسئولان توجه ویژه به این شهر داشته باشند.

احداث سه سد باروق، سیمینه رود و آجرلو برای کنترل سیلاب در میاندوآب ضروری است

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه میاندوآب سومین شهر استان و یک شهر صنعتی است، اظهار کرد: هم اکنون در شهرک صنعتی میاندوآب از ۱۷۰ قرارداد،۶۹ واحد فعال داریم و در کنار آن هم واحدهای فعالی در مسیر میاندوآب به تبریز و ارومیه داریم.

جهانبخش محبی نیا با بیان اینکه شهرک صنعتی حیثیت ما است، افزود: اگر مرحله دوم تکمیل شهرک صنعتی را شروع کنیم؛ خیلی بهتر می شود.

وی افزود: می توان با پرداخت تسهیلاتی برخی واحدهای نیمه فعال را نجات داد.

محبی نیا از افتتاح پتروشیمی در تیرماه نیز خبر داد و گفت:  در کنار آن با راه اندازی صنایع پایین دست پتروشیمی و کارخانه تولید خودروهای هیبریدی نیز می توان شاهد رونق اشتغال در شهرستان باشیم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس به موضوع جاده سرچم نیز اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات اعم از محورهای مواصلاتی و آب در بخش ها؛ ایستگاه راه آهن از دیگر موضوعات اساسی در شهرستان است.

محبی نیا بر لزوم احداث سیل بند در روستاهای پایین دست رودخانه سیمینه رود میاندوآب اشاره کرد و گفت: اگر تغییر اقلیم و دوران ترسالی شروع شده باشد در آنصورت سیل می تواند یکی از بزرگترین تهدیدات در آذربایجان‌غربی باشد.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس افزود: سیمینه رود میاندوآب سد ندارد و چهارهزار هکتار از اراضی پایین دست سیمینه رود زیر آب رفت و نزدیک ۳۲ میلیاردتومان خسارت زد.

وی افزود: احداث سه سد باروق، سیمینه رود و آجرلو برای کنترل سیلاب ضروری است.

محبی نیا هم چنین بر لزوم توجه به بخش درمان، گردشگری با اجرای ساماندهی رودخانه زرینه رود و ایجاد پارک نهال و استادیوم ورزشی را از دیگر موضوعات مطروحه در میاندوآب عنوان و خواستار توجه ویژه شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارورسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی