Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سیل که آمد همه چیز را با خود برد به جز غیرت، مردانگی، حس انسان دوستانه و محبتی که بین مردم ایران موج می‌زند. این محبت را می‌توان این روز‌ها در شهر پلدختر به چشم دید و تلاش ایرانیان را برای ساختن کشور خود ستایش کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان از مناطق سیل زده پل دختر، آخرین روز‌های نوروز امسال بود که پلدختر و معمولان و برخی دیگر از مناطق استان لرستان شاهد حادثه‌ای هولناک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیل آن هم سیلی ویرانگر. سیل آمد همه چیز را خراب کرد، اما این روز‌ها بیشتر از سیل جوانمردی، از جان گذشتگی و وفاقی است که بین مردمی که از دور ونزدیک خود را به مناطق حادثه دیده رسانده اند جاری است و به چشم می‌آید.

از ساعت‌های اولیه روز اگر گذرتان به این محله بیفتد گروه‌های زیادی را می‌بینید که سخت مشغول کار هستند، پیر و جوان و بزرگ و کوچک از همه قشری هستند بسیجی، سپاهی، ارتشی، طلبه، دانشجو، کاسب یکی از همین جهادگران پیرمردی است که از چند روز پیش با خودروی پیکانش تک و تنها خودش را به پلدختر رسانده. پیرمرد می‌گوید وقتی در تلویزیون دیدم سیل چه بر سر مردم پلدختر آورده است دلم طاقت نیاورد ماشین را روشن کردم و با خودم گفتم الهی به امید تو می‌روم تا شاید بتوانم اندکی از رنج و درد این مردم را کم کنم.

ظرف دو روز آینده شرایط پلدختر مطلوب‌تر می‌شود/ تسهیل تردد مردم در پلدختر با پل احداث شده توسط ارتش/ حضور ۱۵۰۰ نیروی رزمی ارتش برای امدادرسانی در مناطق سیل‌زده ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۳

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی با استقرار ۱۵۰۰ نیروی رزمی خود و صد‌ها وسیله و ماشین‌آلات سنگین مهندسی در کنار مردم و سایر نیروهای نظامی و امدادی نسبت به پاکسازی خانه‌ها و مغاز‌ها و معابر در مناطق سیل زده اقدام کرد.

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به شهرستان سیل زده پلدختر، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای نظامی و امدادی برای کمک رسانی به مردم غیور و عزیز شهرستان پلدختر، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های نظامی و امدادی به ویژه سپاه پاسداران و بسیج سرافراز، با توجه به اتفاقات اخیر ناشی از سیل که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد، بنا بر وظایف ذاتی خود و بویژه با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری، اقداماتی را در راستای کاهش آلام مردم مناطق سیل زده انجام داد.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل زده پل دختر پیرمرد امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی

مسابقه «اس بی اس» یا نیروی عملیات ویژه دریایی، رقابت دیدنی کلاه سبز‌های دریادل ارتش جمهوری اسلامی را شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تصویر می‌کشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسابقه «اس بی اس» یا نیروی عملیات ویژه دریایی، رقابت کلاه سبز‌های ارتش جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشد.


در قسمت اول «اس بی اس»، ۱۵۰ تکاور نیروی دریایی با هم رقابت می‌کنند که پس از گذراندن مراحل مختلف، ۹ نفر به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد. از بین این ۹ نفر، ۶ نفر منتخب نهایی خواهند بود که در سه تیم ۲ نفره رقابت را تا روز پایانی در آیتم‌های رئال و برگرفته از عملیات‌های واقعی نیروی دریایی ارتش ادامه می‌دهند.


تصویربرداری این مسابقه در زمستان سال ۹۶ در جزیره هرمز و بندرعباس انجام شده است. مجید بهرامی با کمک کماندو‌های نیروی دریایی طراحی آیتم‌های اس بی اس را برعهده داشتند. تمامی تیراندازی ها، انفجار‌ها و فشنگ‌ها واقعی هستند و شرکت کنندگان در مسابقه هم همگی از نیرو‌های ویژه و آموزش دیده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هستند.

مسابقه «اس بی اس» در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای، از امشب شنبه ۸ اردیبهشت روی آنتن افق سیما می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه مسابقه را روز بعد ساعت ۱۲ بامداد، ۷ صبح و ۱۳:۳۰ از قاب افق به تماشا بنشینند.

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان