Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@09:27:46 GMT

شهید «صیادشیرازی» استاد آسان کردن کارهای سخت بود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۵۸۹۳

شهید «صیادشیرازی» استاد آسان کردن کارهای سخت بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امير سرتيپ رضا خرم طوسی، مشاور عالی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی عصر روز گذشته، 22 فروردین‌ماه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی در تبریز با اشاره به خطبه‌ای از نهج البلاغه مبنی بر تبدیل اهداف قلبی به اهداف عملی، اظهار کرد: امروز بسیار نیازمند پیام‌ها و تعالیم عمیق نهج‌البلاغه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این‌که شهید صیاد شیرازی مرد عمل بود، افزود: این شهید والامقام، مکتبی، مخلص و متدین بود و در عمل نیز بسیار درستکار بود.

مشاور عالی فرمانده کل ارتش با بیان این‌که شهید صیادشیرازی برای مقابله با دشمن هرگز منتظر حکم و تعارفات نبود، افزود: در عملیات مرصاد هیچ حکمی نداشت اما در صحنه بود و مجاهدت می‌کرد؛ او برای مقابله با منافقان و دشمنان انقلاب منتظر حکم نمی‌شد و فرصت عمل را از دست نمی‌داد.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی موفق شد ضمن برقراری تعامل ارزنده با کارشناسان و صاحبان دانش، فضایی پرشور و با انگیزه نیز ایجاد کند.

امیر خرم‌طوسی با تأکید بر این‌که شهدا توانستند صداقت را در مقام عمل متجلی کنند، بیان کرد: شهید صیاد استاد آسان کردن کارهای سخت بود و خود نیز بسیار ساده‌زیست بود.

مشاور عالی فرمانده کل ارتش بیان کرد: قبل از شهید صیاد در ایجاد هم‌افزایی موفق نبودیم و یک جاهایی با گره مواجه می‌شدیم ولی او توانست از انرژی ارزنده و پیشرو در کنار تخصص و تجربه استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه زندگی صیاد شیرازی سراسر با ایثار بود و پا را فراتر از خویشتن می‌گذاشت، افزود: صیاد اصلاً به اندازه تکلیف اکتفا نمی‌کرد و ثانیه به ثانیه‌اش با ایثار بود.

انتها پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی مشاور فرمانده کل ارتش شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری

ایسنا/خوزستان دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی برگزار شد، ۶۵ استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور تجلیل شدند و دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در جمع این استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری که به مناسبت شهادت استاد مطهری و روز معلم برگزار شد، از علیرضا کیاست و رضا خجسته‌مهر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استادان نمونه دانشگاهی، تقدیر شد.  

کیاست عضو هیات علمی دانشکده علوم و استاد گروه شیمی این دانشکده و خجسته‌مهر عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و استاد گروه مشاوره این دانشکده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • یادنامه ای برای «استاد»
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود+ فیلم
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • مطهری امام
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی