Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز - ايرنا- وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي در سومين روز سفر خود به استان فارس تکميل پرونده الکترونيک را يکي از اولويت هاي اجرايي وزارت بهداشت در سال جاري عنوان کرد و گفت: اين موضوع تا پايان بهار امسال در همه استان ها پيگيري مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، دکتر سعيد نمکي روز جمعه در حاشيه افتتاح طرح هاي حوزه سلامت در جمع مسوولان شهرستانهاي داراب و زرين دشت ابراز داشت : اميدوارم سال جاري شاهد به حداقل رسيدن بيماري ها در کشور باشيم و وزارت بهداشت برنامه هاي مهمي در مورد آموزش هاي همگاني در کاهش بيماري هاي غيرواگير به اجرا گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير بهداشت با بيان اينکه اجراي نظام ارجاع، تکميل پرونده الکترونيک سلامت و توسعه پزشکي خانواده از اولويت هاي امسال وزارت بهداشت است گفت: تکميل پرونده الکترونيک سلامت در بهار امسال دنبال مي شود ، در 5 استان کشور پرونده الکترونيک سلامت تا فروردين و ارديبهشت تکميل مي شود و در ساير دانشگاه ها نيز اميدواريم آن را با توجه به انتخاب مدير پروژه پرونده الکترونيک سلامت، تا پايان بهار به سرانجام برسانيم.
وي تاکيد کرد: عليرغم تحريم هاي ظالمانه به مردم مژده مي دهيم که مشکلي در تامين دارو و تجهيزات پزشکي در سال جاري نداشته باشند.
وزير بهداشت با اشاره به دستاوردهاي سفر سه روزه به استان فارس و بهره برداري از خدمات جديد سلامت، توسعه بخش اورژانس، افزايش ماندگاري پزشکان در شهرستان هاي زرين دشت و داراب و بهبود زيرساخت ها در بيمارستان امام حسن مجتبي(ع) داراب را از مهم ترين اولويت هاي حوزه سلامت اين منطقه از فارس برشمرد.
دکتر نمکي همچنين بر سرعت بخشيدن به روند ساخت و بهره برداري از بيمارستان دوم شهرستان داراب تاکيد کرد و با اشاره به حضور عشاير دراين منطقه ، خواستار بهره برداري از خانه هاي بهداشت عشايري با هدف بهبود خدمات رساني به جامعه عشايري شد.
** بهره برداري از مرکز جامع خدمات سلامت شهري شماره 1 داراب
مرکز جامع خدمات سلامت شهري شماره 1 داراب با حضور وزير بهداشت به بهره برداري رسيد. اين مرکز در زميني با مساحت 3 هزار 500 متر مربع و زيربناي 773 متر مربع با اعتباري بالغ بر 2.5 ميليارد تومان ساخته و تجهيز شده و 38 هزار نفر تحت پوشش اين مرکز جامع است.
در اين مرکز، بخش هايي مانند مراقب سلامت، پزشک خانواده، سلامت روان و تغذيه، مراقب سلامت دهان و دندان، بهداشت محيط و حرفه اي، مامايي، واکسيناسيون و سالن کنفرانس جهت آموزش هاي پيشگيرانه و بارداري وجود دارد.
شهرستان هاي داراب و زرين دشت در فواصل 257 و 272 کيلومتري جنوب شرق شيراز در استان فارس قرار دارد.
6113
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد