Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمدرضا بذری، مداح هیأت فاطمه الزهرا(س) بابل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات این هیأت در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اظهارداشت: زمانی که سیل جاری شد، ایام اعتکاف بود و شخصاً در شیراز حضور داشتم اما اعضای هیأت از همان ابتدا در مناطق آسیب‌دیده برای خدمت‌رسانی حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی هیأت در شهرستان سیمرغ از توابع آق‌قلا متمرکز شد، افزود: این شهرستان به دلیل بالا آمدن آب رودخانه کلار به زیرآب رفته بود و زندگی مردم مختل شده بود و بنده نیز بلافاصله پس از بازگشت از اعتکاف وارد این شهرستان شدم.

این مداح اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه در شهرستان جهیزیه یک دختر زیرآب رفته بود، گفت: این خانواده بی‌بضاعت بودند و دختر در آستانه ازدواج قرار داشت و جهیزیه‌ای که تأمین کرده بودند به‌دلیل سیل به زیرآب رفته و آسیب دیده بود از این رو هیأت با کمک خیران جهیزیه‌ای درحد توان برای آن‌ها جمع‌آوری کرد که این اقدام برای ۳ دختر دیگر نیز صورت گرفت.

وی اضافه کرد: یکی از برکات وقوع این سیل ایجاد همدلی در میان مردم بود تا همه دست در دست هم دهند و برای رفع مشکلات هم‌وطن خود تلاش کنند. زمانی که جهیزیه این نوعروس را تحویل دادیم، درحالی‌ که خودش به آن نیاز داشت اعلام کرد: که این جهیزیه را به خانواده‌های نیازمند بدهید من جهیزیه‌ام را تعمیر و از همان استفاده می‌کنم.

 انتهای پیام / ا

اهدای جهزیزیه نوعروس مازندارنی به مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد رسانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد

«وحید شمسایی» سرمربی تیم ملی فوتسال در سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی، قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان