Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد در این بازدید اعلام کرد: لایروبی کانال سلمان تاثیر زیادی در سرعت بخشیدن به انتقال آب از دشت اهواز به تالاب هورالعظیم دارد.

وی با اشاره به اینکه کانال سلمان با عرض مناسب در خروج آب از دشت اهواز افزود: در حال حاضر با عبور ۲۰۰ مترمکعب در دقیقه عبور آب از کانال سلمان به سمت تالاب علاوه بر اینکه از آب گرفتگی معابر شهری در شهر اهواز جلوگیری می نماید، بلکه با انتقال آب به تالاب در ماه های آینده دیگر شاهد بروز پدیده گرد و غبار در شهر اهواز وسایر شهرهای استان خوزستان نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای وقوع سیل در استان خوزستان از طریق استانهای همجوار و پس از آن با تعیین استانهای معین بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی و تجهیزات امدادی  به استان خوزستان اعزام شده است تا در کنار امکانات استان بتوانند از ورود آب به شهرها و روستاهای استان جلوگیری کنند.

لازم به ذکر است کانال سلمان یک کانال خاکی به عرض ۷۰ تا ۱۱۰ متر و طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر، در پنج کیلومتری شمال شهر اهواز است. این کانال در امتداد کانال چمران قرار دارد که آب کرخه را برای مصارف شرب به اهواز منتقل می کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهدی جمالی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار کالای قاچاق در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی یک انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد ۶۹۹ دست لنت خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرفیضی خبر داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

کد خبر 6091477

دیگر خبرها

  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان