Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@13:07:19 GMT

خیال هواداران راحت باشد، نیمار در پاریس می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۷۱۸۸

خیال هواداران راحت باشد، نیمار در پاریس می‌ماند

با وجود شایعات بسیار درباره جدایی احتمالی نیمار از PSG و بازگشت او به اسپانیا، پدر نیمار این شایعات را تکذیب کرده و می‌گوید پسرش قصدی برای جدایی از پاری سن ژرمن ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شایعات متعددی که مدتی است درباره احتمال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و بازگشت او به فوتبال اسپانیا مطرح شده، پدر نیمار این شایعات را به کلی تکذیب کرده و می‌گوید پسرش قصدی برای جدایی از PSG ندارد و خیال هواداران باشگاه فرانسوی باید از ماندن او در پاریس راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نیمار از زمان انتقال رکوردشکنش به PSG که با قراردادی 222 میلیون یورویی اتفاق افتاد با شایعاتی درباره آینده‌اش روبرو بوده است. بسیاری حضور او در باشگاه پاریسی را سکوی پرشی برای یک قرارداد هنگفت دیگر می‌دانستند و می‌گفتند زمان حضور نیمار در PSG کوتاه خواهد بود.

 

بخش اعظم این شایعات به بازگشت دوباره ستاره سابق بارسلونا به فوتبال اسپانیا مربوط بود و رئال مادرید و بارسا به عنوان مقاصد اصلی او عنوان می‌شد. شایعاتی که در روزهای اخیر دوباره با گستردگی بسیار مطرح شده بود.

 

اما نیمار سانتوس سنیور، پدر نیمار، خط بطلانی بر همه این شایعات کشیده و می‌گوید پسرش در پاریس ماندگار خواهد بود. او در یک مصاحبه درباره پسرش گفت:" قرارداد نیمار با PSG بلندمدت است. او فصل دوم خود را در این باشگاه سپری می‌کند و این فصل هنوز تمام نشده. ما هنوز به نیمه راه قراردادمان با پاری سن ژرمن نرسیده‌ایم".

 

پدر نیمار در ادامه گفت:" این شایعات درباره جدایی همیشه وجود خواهد داشت. بازیکنی مثل نیمار همیشه در معرض این شایعات خواهد بود چون باشگاه‌های زیادی هستند که رویای داشتن او را در سر می‌پرورانند. ولی نیمار دو سال پیش نشان داده که قصد دارد در PSG ماندگار باشد و هواداران می‌توانند سر راحت بر بالش بگذارند".

 

 

پاری سن ژرمن نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس

مدافع چپ اسطوره‌ای لوس بلانکوس امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا شاهد تمدید قرارداد پسرش باشد.

طرفداری | مارسلو، اسطوره رئال مادرید امروز برای تمدید قرارداد پسرش به مادرید برگشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، انزو آلوز، پسر مارسلو، مدافع برزیلی اسطوره‌ای رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پسر مارسلو که متولد 2009 و 14 سال سن دارد امروز با حضور پدر و خانواده‌اش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رساند. مارسلو هم امروز چهارشنبه برای تمدید قرارداد پسرش به رئال مادرید بازگشته بود.

مشخصات انزو آلوز متولد: 16 سپتامبر 2009 (14 سال) ملیت: برزیلی قد: 175 سانتی‌متر پست: هافبک هجومی و مهاجم پای تخصصی: راست پا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • تمرین دادن جالب هادی چوپان به پسرش در باشگاه (فیلم)
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش