Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@17:57:33 GMT

ترامپ: ملک سلمان از بوسیدن دست همسرم دست نمی‌کشید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۷۷۱۹

ترامپ: ملک سلمان از بوسیدن دست همسرم دست نمی‌کشید

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فاش کرد در سفر خود به عربستان مجبور شده برای توقف بوسیدن دست ملانیا همسرش توسط ملک سلمان وارد عمل شود.

به گزارش مشرق، مجله نیوزویک به نقل از دونالد ترامپ که در جمع شماری از قانونگذاران و حامیان مالی بالاتر از ده هزار دلار به برنامه انتخاباتی‌اش سخنرانی می‌کرد، نوشت: وقتی در مه 2017 به عربستان سفر کردم دستیارانم به ملانیا  گفته بودند ممکن است ملک سلمان حاضر به دست دادن با او نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در این رابطه افزود: وقتی به آنجا رسیدیم پادشاه عربستان در پایین پلکان هواپیما منتظر ما بود با اودست دست دادم، بعد از من ملانیا دست خود را به سوی ملک سلمان دراز کرد، او دستش را گرفت و 3 بار آن را بوسید بعد از آن من به او گفتم جناب پادشاه بس است 3 بار بوسیدن کافی است.

منبع: اعتماد آنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بوسیدن ترامپ عربستان سعودی ملانیا ترامپ ملک سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در روزی موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد که حمید مطهری برای اولین بار روی نیمکت این تیم حضور داشت و هر نتیجه غیر از برد، می‌توانست موقعیت او را در شروع کار متزلزل کند.

با این حال تراکتور علاوه بر کسب پیروزی که با درخشش پورحمیدی به دست آمد، در طول بازی هم نمایش خوبی داشت و بازیکنان این تیم اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند، فرصت این را داشتند که به سادگی در جریان بازی برد را به دست بیاورند.

اما همین پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیز شرایط را برای حمید مطهری بهتر کرده و در صورتی که کار یحیی تا بازی استقلال حل نشود نیز او از موقعیت بهتری برای بازی استقلال برخوردار است.

البته باشگاه تراکتور از حمید مطهری به عنوان دستیار اول نام برده و خود او نیز با لباس ورزشی در کنار خط حضور یافت تا نشان دهد برخلاف حدس و گمان سکوها، به پست سرمربیگری چشم ندارد.

تراکتور تا پایان فصل شش بازی حساس در لیگ برتر و شاید سه بازی در جام حذفی داشته باشد که می‌تواند یک جام و یک سهمیه آسیایی را برای این تیم در پی داشته باشد.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • تصویر تعظیم و لحظه بوسیدن چادر یک دختر توسط رادان
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد