Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین فتحی درباره برد استقلال مقابل الهلال عربستان گفت: استقلال جزو نمایندگان شایسته بود. مسابقه ما با الهلال از تیم‌های دیگر ایران قدرتمندتر بود. بازیکنان ما بازی هماهنگی انجام دادند که با نتیجه همراه بود.

وی در خصوص تبعات باخت استقلال به پرسپولیس و مشکلات مالی تصریح کرد: فوتبال ما همیشه با محدودیت منابع مالی روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلات ما با دست و پنجه نرم می‌کند. دربی هم بازی خاصی است. باخت همیشه تلخ است. تیم ما بعد از الهلال به روند خوبش بازگشته و امیدوارم مقابل سپاهان بازی خوبی انجام بدهیم و با کسب سه امتیاز در کورس قهرمانی بمانیم.

مدیرعامل استقلال درباره نگرانی هواداران این تیم نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان خارجی استقلال بدون نام بردن از گادوین منشآ، یادآور شد: هواداران دغدغه نداشته باشند. بازیکنان مدنظر کادر فنی بخصوص خارجی‌ها مثل پاتوسی و ایسما مشکل تمدید قرارداد ندارند. با تلاش همکاران سعی می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم.

فتحی درباره جلسه هیأت مدیره با وینفرد شفر و اختلاف طرفین تصریح کرد: در یک خانواده کوچک هم اختلاف سلیقه وجود دارد. در باشگاه بزرگ استقلال هم قطعاً اختلاف سلیقه بین همه اعضا وجود دارد ولی این اختلاف در جهت پیشبرد باشگاه است. باشگاه و هیأت مدیره هماهنگ هستند. امیدوارم اینها منتج به نتیجه خوب شود.

وی درباره وضعیت فرشید باقری و مهدی قائدی گفت: مشکل قائدی حل شده است اما باقری کماکان حق حضور در تمرینات را ندارد و جلسه‌ای هم در این ارتباط تشکیل نشده است.

کد خبر 4588561

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرحسین فتحی تیم فوتبال استقلال تهران آیاندا پاتوسی فرشید باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد