Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@03:13:13 GMT

از سفر غیر عملیاتی مسئولین به خوزستان جلوگیری شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۸۷۰۴

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دکتر منصور قمر در ادامه این یادداشت خود می گوید: با ادامه روند فعلی، مدیریت استان ناچارا باید بخشی از وقت خود راصرف میزبانی از مقامات نماید!!

بر هیچ کس پوشیده نیست در اوضاع کنونی آنچه برای مدیریت استان که خط مقدم  فعالیت ها و زحمات با هدف کاهش خسارات ناشی از سیل است، وقت و  زمان می باشد  و بقولی برای آنها وقت طلاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه در این برهه  برخی مقامات کشوری که در عرصه کار و عملیاتی مقوله سیل و بحران نیستند حتی با انگیزه همدردی بطور گسترده در این اوضاع خاص وارد خوزستان می شوند، بپذیرند  در حالیکه الویت صرف وقت توسط مدیریت و مدیران بحران استان برای مهار سیل و ارائه راهکار در رفع این حجم از مشکلات مردم  است، ناچارا می بایست برای میزبانی از آن مقامات اوقات  قابل توجهی را صرف آنها نمایند، که اگر اجازه بدهند زمان مذکور هم‌ به سمت کارهای عملیاتی در جریان سیل توسط مدیران  عملیاتی استان صرف شود، قطعا مطلوب تر خواهد بود.

قمر ادامه می دهد: توصیه ما این است، به دولت و دیگر قوا اعلام شود از سفرهای غیر عملیاتی به خوزستان خودداری نمایند که این خود، بالاترین خدمت به سیل زدگان است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیلاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان