Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ايكنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل امام‌جمعه موقت قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در ابتدای ماه شعبان شاهد میلاد با سعادت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس و امام سجاد (ع) هستیم.
وی افزود: باید تلاش کنیم در عمل پیرو فرمایشات و سیره اهل‌بیت باشیم و سبک زندگی آن‌ها را در زندگی خود پیاده و جاری سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام قابل با اشاره به حمایت ستودنی مردم از مناطق سیل‌زده کشور گفت: در این ایام مردم با وجود آنکه از گرانی و کمبودها و برخی سوء مدیریت‌ها ناراحت هستند اما با مشاهده گرفتاری مردم سیل‌زده صحنه‌های قشنگی را ایجاد کردند.
این مسئول ادامه داد: در این ایام جهان همبستگی، ایثار و کمک به ملت ایران را که در دنیا سابقه نداشت از نزدیک نظاره‌گر بود.
امام‌جمعه موقت قزوین عنوان کرد: مردم با اخلاص بسیار هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند، یکی نان پخت، یکی لباس هدیه داد و دیگری هدیه نقدی، عده‌ای هم بسیج و در منطقه حاضر شدند تا خلأهای موجود را جبران و کمک‌حال مردم سیل‌زده باشند که این حرکت‌ها بسیار زیباست.
وی با اشاره به لزوم لایروبی کردن رودخانه‌ها و زدن سیل بندهایی برای جلوگیری از وقوع سیل خاطرنشان کرد: خانه‌هایی که هفته‌ها به‌واسطه سیل در آب بود ممکن است بعدها فرو بریزد لذا نیاز به بازسازی ضروری دارد؛ ازاین‌رو خواهش می‌کنیم مردم کمک‌های خود را ادامه دهند.
حجت‌الاسلام قابل با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بیان کرد: امروز شاهد جلوه‌های زیبای حمایت ملی از سپاه هستیم و مسئولان و مردم یک دل در مقابل توهین فردی بی‌ادب نسبت به ساحت گروهی ارزشی، فداکار و مؤمن به خروش درآمده‌اند.
وی اضافه کرد: راز این توهین به روحیه کودکانه و مغرورانه ترامپ برمی‌گردد که کسی جرئت مقابله با آن را نداشت ازاین‌رو ترامپ فکر می‌کرد ایران نیز چنین است اما بعد از توهینش شاهد تودهنی محکمی علیه رئیس جمهور آمریکا بودیم.
حجت‌الاسلام قابل تصریح کرد: سپاه فرزند و پاره تن ملت است و مردم ما اجازه هیچ‌گونه توهین علیه آن را به کسی نمی‌دهند.
وی افزود: آمریکایی‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قصد تجزیه ایران را داشتند و در ده‌ها نقطه کشور آشوب‌هایی را ایجاد کرد، همچنین بیش از ۲۰۰ کودتا در کشور ایجاد شد که سپاه و نیروهای انقلابی با قدرت در مقابل آن ایستادند.
امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری آن تاکنون بیان کرد: ترور شخصیت‌ها و مسئولان کشور، ربودن هواپیماها و تحمیل ۸ سال جنگ تحمیلی ازجمله اقداماتی بود که دشمن در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کاربرد، اما سپاه در کنار دیگر نیروهای انقلابی با قوت در مقابل آن ایستادگی کردند.
این مسئول یادآور شد: شکست آمریکا و هم‌پیمانانش در جنگ نیابتی داعش در منطقه، شکست در جنگ نرم و جنگ سایبری در مقابل سپاه و ملت ایران از علل عصبانیت آمریکا از سپاه پاسداران است.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا از این نقشه شوم خود نیز راه به‌جایی نخواهد برد، گفت: همه ما سپاهی هستیم، ارتش و نیروی انتظامی ما هم سپاهی است و در دفاع از دست آوردهای انقلاب اسلامی و کشورمان هم پای سپاه عمل می‌کنند.
حجت‌الاسلام قابل با اشاره به جوسازی‌های دشمن علیه سپاه با انتشار شایعات و دروغ‌هایی از قبیل اینکه سیل اخیر ناشی از بارور کردن ابرها توسط سپاه انجام شده است، گفت: طبق بررسی‌های کارشناسان و متخصصان امر این‌گونه شایعات واقعیت ندارد چراکه نهایت بارانی که از بارور کردن ابرها ایجاد می‌شود نیم ساعت طول می‌کشد اما همان‌گونه که شاهد بودیم این بارندگی‌ها هفته‌ها طول کشید.
این مسئول ادامه داد: این شایعه‌ها از سوی کسانی نشر می‌یابد که نمی‌خواهند حقایق گسترش یاید لذا با تهمت و افسانه‌سازی به دنبال دروغ‌پراکنی علیه نیروهای مؤمن و انقلابی سپاه پاسداران هستند.
وی تأکید کرد: خداوند خطاب به این افراد در قرآن کریم وعده داده است در روز قیامت این افراد به خاری خواهند افتاد و جایگاه بدی برایشان در نظر گرفته خواهد شد.
به گزارش ایکنا از قزوین، در پایان آیین نماز جمعه این هفته نمازگزاران ضمن شرکت در راهپیمایی حمایت راسخ خود را از سپاه پاسداران اعلام و با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر ترامپ» و «من هم سپاهی‌ام» «ملت سپاهی شده ترامپ روانی شده» انزجار خود را از سیاست‌های مذبوحانه آمریکا و اقدام ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی اعلام کردند.

انتهای پيام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...

روزنامه تایمز مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرحی مفصل برای حل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین دارد؛ اما قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه تایمز گفت: (ترامپ) یک طرح دارد، اما نمی‌خواهد درباره آن با شبکه‌های خبری صحبت کند، چون در آن صورت دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند.

به گفته این منبع، ترامپ قصد دارد برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، پایان بخشیدن به جنگ اوکراین را در فهرست وعده‌های اصلی خود قرار دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده که ترامپ بار‌ها گفته است در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جنگ را تمام کند. او همچنین در اواخر ماه میلادی گذشته گفت در صورت پیروزی در انتخابات تنها زمانی حاضر به حمایت از اوکراین خواهد شد که اروپا هم در این حمایت شریک باشد.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع آگاه نوشت ترامپ قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات حداقل بودجه نظامی لازم برای کشور‌های عضو ناتو را از ۲ درصد به سه درصد افزایش دهد.

منابع نزدیک به ترامپ باور دارند به نظر می‌رسد ترامپ این ایده را در پی گفتگو با «آندژی دودا»، رئیس‌جمهور لهستان پرورده باشد. دودا نیز پیش‌تر خواستار افزایش چشمگیر در بودجه دفاعی ناتو شده بود و انتظار می‌رود در اجلاس آتی سران ناتو آن را مطرح کند.

دیگر خبرها

  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین