Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:42:01 GMT

بیانیه رسمی باشگاه لیورپول در دفاع از محمد صلاح

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۹۰۸۰

بیانیه رسمی باشگاه لیورپول در دفاع از محمد صلاح

در پی انتشار ویدیویی از چند هوادار چلسی که علیه محمد صلاح شعارهای نژادپرستانه سر می دادند، باشگاه لیورپول بیانیه ای رسمی صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، انتشار این فایل ویدیویی که در ان محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول مورد اهانت چند هوادار چلسی قرار گرفته بود، دیدار شب گذشته چلسی و اسلاویا پراگ در یک چهارم نهایی لیگ اروپا را تحت الشعاع قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه چلسی ضمن محکومیت این اتفاق در پی شناسایی سه هوادار مضنون و منع ورود آنها به ورزشگاه هاست.

 

 

 

 

در همین رابطه باشگاه لیورپول هم بیانیه ای رسمی صادر و این قضیه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:« در یک فایل ویدیویی منتشر شده، رفتاری نژادپرستانه و شعارهایی تبعیض آمیز علیه یکی از بازیکنان ما مشاهده می شود که ناراحت کننده و خطرناک است. تا همین جای فصل شاهد اتفاقاتی مشابه در ورزشگاه های انگلیس و سایر نقاط اروپا و دنیا بوده ایم. رفتارهای زننده ای که ضبط شده و در فضای مجازی پخش شده اند. در شبکه های اجتماعی نیز موارد متعددی از حملات نفرت انگیز را دیده ایم. این نوع رفتارها باید به عنوان هواداری نابخردانه تعریف شود.

باشگاه لیورپول بر این اعتقاد است که مسئولان موظف هستند تا این افراد که رفتارهای نفرت انگیز را از خود بروز می دهند، شناسایی کرده و تنبیه کنند. در فوتبال جایی برای اینگونه حرکات نیست. در اجتماع نیز جایی برای این افراد نیست. اینگونه جرایم، تبعاتی فراتر را در پی خواهند داشت و تنها یک فرد را هدف قرار نمی دهند و به همین دلیل نیاز به اقداماتی موثر و بازدارنده در مورد آنها ضروری است.»

 

چلسی محمد صلاح لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی محمد صلاح لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی

اورتون و لیورپول در چارچوب دربی مرسی‌ساید به مصاف هم می‌روند. 

طرفداری | اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در حالی که شاگردان یورگن کلوپ به دنبال ادامه کورس قهرمانی لیگ برتر هستند، تافی‌ها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول  بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه گودیسون پارک داوران: اندی مدلی (داور اصلی) - دیوید کوت (داور وار) ترکیب ابتدایی اورتون و لیورپول اورتون در حال تکمیل لیورپول (3-3-4): آلیسون | آرنولد، کوانته، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، مک‌آلیستر، جونز | صلاح، نونیز، دیاز

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی