Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:43:15 GMT

روز خاص محسن خلیلی در تقابل با دایی!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۹۱۲۳

فردا محسن خلیلی به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس در مقابل تیم سایپا قرار خواهد گرفت و یک روز خاص را تجربه خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، محسن خلیلی آقای گل تیم پرسپولیس در دوره هفتم لیگ حرفه ای که با سایپا اوج گرفت و به فوتبال ایران معرفی شد، حالا به عنوان سرپرست در پرسپولیس حضور دارد. او در لیگ ششم به همراه علی دایی، در تیم سایپا درخشید و عنوان قهرمانی را هم کسب کرد تا در تابستان همان سال، به آرزوی خود یعنی پیوستن به پرسپولیس برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این سال ها محسن خلیلی همیشه علاقه خود به پرسپولیس و البته علی دایی را نشان داده و چند سال هم با او در نفت و سایپا حضور داشته است، اما حالا در تیم پرسپولیس است و باید مقابل شهریار قرار بگیرد.

 

خلیلی که در تمرین پرسپولیس هم پا به توپ شد، در لیگ هفتم توانست دو گل مهم را در مقابل سایپا بزند. در نیم فصل اول، گل دقیقه آخری او در وقت های اضافی باعث شد تا پرسپولیس به یک برد مهم برسد. در نیم فصل دوم نیز ضربه سر محسن خلیلی با اشتباه معمارزاده وارد دروازه سایپا شد تا آقای گل سرخ ها چهره تاثیرگذار در مقابل تیم سابقش باشد.

 

خلیلی که همچنان به نظر می‌رسد از آمادگی بدنی قابل توجهی برخوردار است، با انتشار عکسی از پا به توپ شدنش در اینستاگرام نوشت: توپ، پای چپ، فوتبال و پرسپولیس؛ چیزهایی که به زندگی معنا می‌دهند.

 

محسن خلیلی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن خلیلی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، عباس‌زاده درست وقتی به تیم شهرش بازگشت که نساجی روزهای بدی را سپری می‌کرد و از آنها به عنوان یکی از گزینه‌های جدی سقوط یاد می‌شد.

با این حال تیم پرطرفدار نساجی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و با متوقف کردن سپاهان و پیروزی برابر تراکتور و ذوب آهن شرایط بهتری را برای بقا تجربه می‌کند.

عباس‌زاده در دو بازی گذشته از ابتدا به میدان رفته و نساجی نیز دو پیروزی با حضور فیکس کاپیتان خود به دست آورده و بعید است که ساکت الهامی او را مقابل پرسپولیس در ترکیب قرار ندهد.

تقابل این مهاجم با پرسپولیس که روزگاری پیراهن آن را نیز بر تن داشت می‌تواند به جذابیت‌های مسابقه اضافه کند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان