Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نجف اشرف - ايرنا - خطيب جمعه نجف اشرف با رد تصميم اخير آمريکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ليست تروريسم ادعايي خود، گفت: اگر عوامل مهمي مثل نقش سپاه پاسداران نبود، اکنون پايتخت بسياري از کشورها به بازار برده داري داعش تبديل شده بود.

به گزارش ايرنا، شيخ `خالد النعماني` خطيب جمعه نجف اشرف ضمن اعلام مخالفت با تصميم اخير آمريکا عليه سپاه پاسداران، خطاب به حاميان اين تصميم تصريح کرد: اگر فتواي مرجعيت، جهادگري رزمندگان و نقش سپاه پاسداران نبود، اکنون پايتخت هاي بسياري به بازار برده داري تبديل شده بود و دختران و پسرانتان در آن خريد و فروش مي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در خطبه هاي نمازجمعه امروز نجف اشرف در صحن مطهر امام علي (ع) گفت: گنجاندن نام سپاه در ليست تروريسم آمريکا امري غيرقابل قبول است و موجب افزايش تنش ها در منطقه مي شود.
شيخ النعماني افزود: تصميم اخير آمريکا ملت ايران را بيش از پيش براي دفاع از کشور و اسلام مصمم تر مي کند تا با تلاش بيشتر تحقق اهدافش را تضمين کند.
وي همچنين از مواضع دولت و ملت عراق در ابراز همدردي و ارسال کمک به سليزدگان ايراني قدرداني کرد و آن را نشانه برادري دو کشور و دو ملت دانست.
`دونالد ترامپ` رئيس جمهوري آمريکا روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران را به عنوان سازمان تروريستي خارجي تعيين کرده است.
به دنبال اين اقدام خصمانه آمريکا، شوراي عالي امنيت ملي ايران نيز در اقدامي متقابل دولت آمريکا را حامي تروريسم و فرماندهي مرکزي آمريکا موسوم به سنتکام را گروه تروريستي معرفي کرد.
تصميم يکجانبه و غير قانوني آمريکا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي طي چند روز گشته واکنش گسترده اي از سوي دولت، شخصيت ها، احزاب و گروههاي مختلف عراقي داشته است و با موج وسيع محکوميت و انتقاد مواجه شده است.
خاورم*2**380*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست