Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:28:28 GMT

آمریکا مادر تمام تروریست های دنیاست

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۰۳۱۰

آمریکا مادر تمام تروریست های دنیاست

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه جوانرود با محکوم کردن اقدام خصمانه رییس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: آمریکا خود مادر تمام تروریست های دنیاست.

به گزارش ایرنا، ماموستا ملااحمد فخری در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود افزود: سپاه فرزند ملت ایران است و هراقدامی علیه این نهاد انقلابی به تمام ملت ایران بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در حالی آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تروریست معرفی می کند که خود اصلی ترین تروریست در جهان و آنها را حمایت کرده است.
خطیب جمعه جوانرود خاطرنشان کرد: موفقیت های این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف باعث شده تا رییس جمهوری آمریکا سپاه را که مانع تحقق اهداف آنان شده در فهرست گروه های تروریستی معرفی کند.
ماموستا فخری گفت: این اقدام بی شرمانه دولت آمریکا موجب اتحاد و وحدت ملی در ایران اسلامی شده است.
نمازگزاران جوانرودی در اعتراض به قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروههای تروریستی توسط ترامپ بعداز نماز جمعه با برگزاری یک راهپیمایی این اقدام خصمانه آمریکا را محکوم کردند.
مردم جوانرود در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اگر سپاه نبود کشور هم نبود، من سپاهیم، سپاه خار چشم دشمن نور چشم ملت است انزجار خود را از اقدام بی شرمانه امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
در پایان این راهپیمایی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام های استکبار جهانی قرائت با تکبیر حاضرین تایید شد.
هفنه گذشته ترامپ رییس جمهوری آمریکا در ادامه اقدام های خصمانه دولت این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران را در فهرست گروه های حامی تروریسم قرار داد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امريكا شهرستان جوانرود راهپيمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس