Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- امام جمعه دماوند با بيان اينکه آمريکا و اسرائيل از سپاه انقلاب اسلامي عصباني هستند و بايد از اين عصبانيت بميرند، گفت: اين نهاد مردمي نور چشم مظلومان و خار چشم ظالمان است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين کاظم فتاح دماوندي روز جمعه در خطبه هاي نماز جمعه دماوند اظهار داشت: طي روزهاي اخير شاهد اقدام شيطاني دولت آمريکا در تروريست معرفي کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران بوديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اين احمق ها حماقتي درجه يک مرتکب شدند، افزود: هدف دشمنان از طرح اين موضوع منزوي کردن سپاه بود، اما سپاه محبوب تر و با اين اقدام آمريکا مشهورتر و عزيزتر شد.
خطيب جمعه دماوند با بيان اينکه آمريکا با اقدام اخير خود براي صهيونيست هاي کودک کش دم تکان داد، تصريح کرد: آمريکا خواست تا براي اسرائيل خود شيريني کند اما نتيجه اي عکس داشت.
وي گفت: سپاه در اوايل انقلاب به منافقين و تروريست هاي تکفيري داعش و النصره در عراق و سوريه سيلي زد چرا که سپاه حافظ امنيت مسلمين و مظلومان جهان است و امروز متعلق به مردم عراق، سوريه، فلسطين و لبنان نيز است.
حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندي اضافه کرد: سپاه پاسداران در پاسداري از انقلاب راستگو و صادق بود و براي دفاع از حرم و حريم اهل بيت و ناموس مسلمانان خون داد.
وي ادامه داد: شهيد محسن حججي و حججي ها سپاهي بودند و در راه اسلام سردادند و به سيدالشهدا اقتدا کردند و سربلند شدند.
امام جمعه دماوند با اشاره به اينکه سپاه در دوران تحريم، تهديدها را تبديل به فرصت کرد، افزود: اين نهاد مردمي و نظامي در صنعت نفت و گاز، راهسازي و سدسازي،راه آهن، در جريان کمک به سيل زدگان و زلزله زدگان در صف اول قرار داشت.
وي بيان کرد: دشمن از سپاه ناراحت است چرا که اقتدار و خودکفايي سپاه در زمينه نظامي تحسين برانگيز است.
به گزارش ايرنا، ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به عنوان سازمان تروريستي خارجي تعيين کرده است. به دنبال اين اقدام خصمانه آمريکا، شوراي عالي امنيت ملي ايران، در اقدامي متقابل، دولت آمريکا را حامي تروريسم و فرماندهي مرکزي آمريکا موسوم به سنتکام را گروه تروريستي معرفي کرد.
دماوند در شمال شرقي استان تهران قرار دارد.
تهرام/7246/6003
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است