Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:03:25 GMT

واکنش «سیمئونه» به محرومیت هشت جلسه‌ای «کاستا»

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۰۳۳۹

واکنش «سیمئونه» به محرومیت هشت جلسه‌ای «کاستا»

تهران- ایرنا- سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در واکنش به محرومیت سنگین در نظر گرفته شده برای مهاجم تیمش، آن را سختگیرانه و ناعادلانه خواند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز جمعه نوشت: «دیگو سیمئونه» سرمربی تیم اتلتیکو مادرید ضمن «سختگیرانه و ناعادلانه» دانستن محرومیت هشت جلسه‌ای «دیگو کاستا»، شایعات در خصوص جدایی وی از این تیم را در تابستان سال جاری تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته مهاجم اسپانیایی اتلتیکو را به دلیل اهانت به «گیل مانزانو» داور دیدار این تیم مقابل بارسلونا که در نهایت با پیروزی 2 بر صفر کاتالان ها خاتمه یافت، هشت جلسه از همراهی مادریدی ها محروم کرد.
مانزانو در دقیقه 28 دیدار مذکور، کاستا را به دلیل استفاده از الفاظ رکیک و اهانت به مادرش و همچنین لمس بازوی وی، از بازی اخراج کرد.
محرومیت مذکور به این معناست که کاستا در هفت بازی باقی مانده تا پایان فصل جاری لالیگا قادر به همراهی اتلتیکو نیست؛ آنها پیش تر از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان و جام حذفی اسپانیا کنار رفته اند.
با این حال، سیمئونه در این خصوص اظهار داشت: این محرومیت از نظر من سختگیرانه، شدید و ناعادلانه است.
وی درباره شایعات جدایی کاستا افزود: این موضوع صحت ندارد، شما نظر من در مورد کاستا را می دانید؛ ما در شرایط کنونی بیشتر از هر زمان دیگری باید مراقب خود و البته کاستا باشیم.
در این بین، «انریکه سرزو» رئیس باشگاه نیز دیروز اعلام کرد که آنها درخواست استیناف خود را در مورد محرومیت مذکور تسلیم فدراسیون خواهند کرد.
شکست یاران کاستا مقابل بارسا، این تیم را با اختلاف 11 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی لالیگا قرار داد تا امیدهای اتلتیکو برای فتح عنوان قهرمانی اسپانیا در فاصله هفت بازی مانده تا پایان رقابت ها، ناامید شود.
اتلتیکو مادرید، فردا شنبه به مصاف سلتاویگو می رود و علاوه بر کاستا، «دیگو گودین» کاپیتان خود را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
ورزشی**3991** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ديگو كاستا سيمئونه محروميت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن اول اتلتی‌ها در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرح کیت اول اتلتیکو مادرید برای فصل 25-2024 لو رفت.

طرفداری | فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به اتلتیکو مادرید رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن اول آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن اول روخی بلانکوس را مشاهده می‌کنید.

طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز