Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت‌الاسلام سید محمد دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش ضمن توصیه خود و نمازگزاران جمعه گالیکش به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات با اشاره به اینکه مکر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خودش بازمی‌گردد گفت: همه شما مطلع هستید و خبردارید آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خودش در منطقه هزینه‌های بسیار زیاد و گزافی انجام داد و حتی برای رسیدن به این اهداف دست به جنگ ترکیبی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آمریکا اشتباه بزرگی کرده است و از جایگاه تروریست ترین دولت در جهان معاصر برای صهیونیست‌های غاصب و ظالم دمی تکان داده و سپاه سر افزار اسلام و پاسداران انقلابی این فرزندان خدوم ملت را با نقض قوانین بین‌المللی تروریست خواهند است.

خطیب جمعه گالیکش تصریح کرد: این در حالی است که آمریکا خود محور تروریسم و تروریسم پروری در جهان است.

حجت‌الاسلام دلبری با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام در خصوص انسان‌های ظالم گفت: انسان‌های ظالم چهار علامت و نشانه‌دارند؛ اول با نافرمانی به مافوقش ستم می‌کند، دوم به زیردستش با غلبه فرمانروایی می‌کند، سوم حق را دشمن می‌دارد و علامت چهارم ظلم و ستم را ظاهر و آشکار می‌نماید. مصداق این روایت دولت بدبخت کنونی آمریکا است.

به گفته امام‌جمعه گالیکش؛ لغت تروریسم و مبارزه با تروریسم ازجمله واژگانی است که در حدود 2 الی 3 دهه اخیر در ادبیات سیاسی جهان به‌کرات مشاهده می‌شود؛ پس از حادثه 11 سپتامبر 2001 میلادی این واژه را توسعه و گسترش دادند تا جهان اسلام را محور تروریسم و تروریسم پرور به جهانیان معرفی کنند.

خطیب جمعه گالیکش افزود: در سال 2011 میلادی با ورود گروه‌های تروریستی همچون داعش و النصره و... بیشتر این لغت را شنیدیم بخصوص در منطقه غرب آسیا؛ جالب اینجاست همین‌هایی که خودشان تروریست پرور هستند ادعا کردند و ائتلاف ضد داعش را با همکاران اروپایی خودشان شکل دادند.

حجت‌الاسلام دلبری اضافه کرد: کشورهای تروریست غربی در سطح جهانی دست به اقداماتی زدند و کشورها را مجبور کردند لوایحی را تصویب کنند برای مقابله با تأمین مالی تروریسم درحالی‌که نیروهای مردمی لبنان، یمن، عراق، فلسطین و درنهایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که از خود دفاع می‌کنند را به‌عنوان تروریسم معرفی کردند.

وی افزود: آمریکا پرونده بسیار سیاه و ننگینی در حمایت از تروریسم دارد که یک‌قلم از آن حمایت از گروهک منافقینی است که خون 17 هزار ایرانی بی‌گناه را بر زمین ریخته‌اند.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: ریشه همه شرارت‌ها و ترورها زیر سر دولتمردان آمریکا و اذناب پلیدشان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه چرا دولتمردان آمریکا از سپاه عصبانی هستند گفت: به خاطر اینکه آمریکایی‌ها 10 سیلی محکم از سپاه مقتدر ما خورده است. سپاه در دهه نخست انقلاب در مقابل نقشه کودتا و آشوب و جنگ تحمیلی خوش درخشید، در دوره‌های بعدی در برخی از مسائل اقتصادی خوش درخشیدند که نمونه آخر آن احداث پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بود، سپاه از عوامل اصلی ضربه‌گیری تحریم‌های آمریکا علیه ایران بوده است، در جریان بلایای طبیعی در کنار سایر نیروهای مصلح خوب درخشید بر وحدت افزود و فتنه را خنثی کرد، سپاه منطقه خلیج‌فارس را برای آمریکایی‌ها ناامن کرده‌اند، سپاه در 15 سال گذشته رشد تروریسم در غرب آسیا را ناکام گذاشت و آمریکا و هم‌دستان پلیدش را زیر چکمه‌های خود له کرد. این‌ها گوشه کوچکی از سیلی‌هایی بود که سپاهیان در صورت ننگین آمریکایی‌ها نواختند؛ حال باید هم آن‌ها از سپاه ناراحت باشند.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر علیهم‌السلام و روز جوان گفت: مسئولین اگر بخواهند امسال در بحث تولید رونق ببخشند و شعار سال را عملی بکنند باید جوانان را در امورات وارد کنند و به آن‌ها اختیارات بدهند تا بتوانند به اهداف بزرگ و بزرگ‌تری نائل بشویم.

امام‌جمعه گالیکش با اشاره به هوشمندی مجمع تشخیص مصلحت نظام که مانع به دام افتادن کشور در سناریو لوایح fatf شد گفت: اگر امروز لوایح fatf  را تصویب کرده بودیم پس از تحریم سپاه از سوی آمریکا بانک‌ها و مؤسسات داخلی کشور هم که با سپاه مراوده داشتند باید دست به خود تحریمی این نهاد مقدس می‌زدند. هرچند برخی در داخل می‌خواستند این لوایح به تصویب برسد اما مجمع تشخص مصلحت نظام آن را با هوشمندی رد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک‌نهاد ولایی، انقلابی و مردمی است و در کنار مردم بوده و هست و با هیچ قدرتی قابل تحریم نیست و نتیجه این اقدام نگین آمریکا متوجه خودشان و اذناب پلیدشان در منطقه و جهان خواهد شد.

  جلال پاک نژاد خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی

پهپاد انتحاری جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هنوز نام آن اعلام نشده است، ساختاری مشابه پهپاد انتحاری «لنست» روسی دارد و می‌توان این پهپاد جدید را در زمره مهمات پرسه‌زن نیز دسته‌بندی کرد.

مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیرو‌های زمینی بدل شده‌اند.

چنانچه این پهپاد جدید با الگوگیری از پهپاد لنست روس‌ها ساخته شده باشد، می‌بایست مشخصاتی شامل مداومت پروازی ۳۰ الی ۶۰ دقیقه، وزن محموله ۳ الی ۶ کیلوگرم و حداکثر برد ۴۰ کیلومتر داشته باشد که آن را به سلاحی کارآمد برای نیرو‌های زمینی کشورمان بدل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند