Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@00:30:40 GMT

عملکرد بازیکنانمان در حمله و دفاع خوب نبود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۰۷۸

عملکرد بازیکنانمان در حمله و دفاع خوب نبود

به گزارش خبرنگار مهر، جرج لیکنز در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپیدرود رشت با اشاره به اینکه اشتباهات بازیکنان تراکتورسازی سبب برتری تیم سپیدرود رشت شد، اظهار کرد: امروز روز بد محسن فروزان بود.

وی با بیان اینکه بازی امروز سپیدرود رشت ما را شگفت زده کرد، افزود: روند این بازی مطابق آنالیز هفته گذشته ما زا این تیم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تراکتور سازی ادامه داد: شرایط میزبانی برای ما به گونه‌ای رقم خورد که در این بازی ۳ گل دریافت کردیم و این اولین بار بود که در لیگ امسال دروازه ما سه بار پیاپی باز شد.

وی با اشاره به اینکه این بازی برای تراکتور تمام شد از فردا به بازی‌های آینده در لیگ برتر تمرکز می‌کنیم، بیان کرد: هفته آینده دیدار حساسی داریم.

لیکنز در ادامه با بیان اینکه هنوز بازیکنان تراکتورسازی در حال و هوای سال نو هستند، افزود: متأسفانه از فرصت‌های به دست آمده به خوبی نتوانستیم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این بازی غافلگیر شدیم، گفت: مسائل آماری همه چیز در این بازی نبود. همانطور که از قبل پیش‌بینی کرده بودم این بازی بسیار سخت و به مانند همه بازی‌ها برای ما مهم و بزرگ بود.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه هیچگاه قول قهرمانی نداده بودم و نگاه ما همچنان به آینده است، ادامه داد: ما در لیگ امسال ۵ امتیاز از رقیبانمان عقب بوده و آنها را در نتایج گذشته جبران کردیم.

وی یاد آورشد: امروز ما در هم دفاع و هم حمله به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته‌ایم.

کد خبر 4588803

منبع: مهر

کلیدواژه: جرج لیکنز تیم فوتبال تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی