Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه‌نویی در نیمه دوم قربانی را به میدان آورد و تنها چند دقیقه بعد این بازیکن را از زمین خارج کرد و بحیرایی را جایگزین کرد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار 2 تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد و با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* برخی از هوادارانی که در جایگاه VIP حضور داشتند، پس از ترک جایگاه در بین 2 نیمه و به دلیل بسته شدن درها نتوانستند دوباره به جایگاه خود بازگردند.

* نیروهای آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی و هلال احمر حضور پررنگی در ورزشگاه نقش‌جهان داشتند.

* یک هوادار خانم طرفدار سپاهان در ورزشگاه دستگیر شد.

* چند فرد ناشناس در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کردند و همین مسئله سبب شد تا درگیری لفظی میان خبرنگاران و افراد ناشناس به وجود بیاید.

* تکسیرا در یکی از صحنه‌های بازی به سمت ناظر بازی و داور چهارم رفت و از سوی قلعه‌نویی اعتراض کادر فنی سپاهان را به کادر داوری نشان داد.

* در نیمه دوم نیز بسیاری از عکاسان خبری پشت دروازه استقلال رفتند.

* موقعیت بسیار خوبی برای سپاهان پشت محوطه جریمه ایجاد شد که پیش از زدن ضربه آزاد فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال به سمت دروازه‌بان تیم رفت و چندین نکته به آن گفت.

اصفهان| حمایت سپاهانی‌ها از تیمشان با طرح موزاییکی جدید؛ تذکر داور به شفراصفهان| آشتی رحمتی با هواداران استقلال در نقش‌جهاناصفهان| افتتاح طبقه دوم نقش‌جهان با حضور هواداران؛ مربی استقلال عزادار شد

* قلعه‌نویی در اقدامی عجیب و قابل توجه که سبب اعتراض برخی هواداران شد مهرداد محمدی و محسن مسلمان 2 بازیکن خوب خود در نیمه نخست را از زمین بازی خارج کرد.

* در جریان بازی 2 هوادار از میان تماشاگران به درون زمین پریدند و به سمت بازیکنان استقلال دویدند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در تصمیمی عجیب قربانی را که در نیمه دوم به جای مسلمان به زمین بازی آورده بود از زمین بازی خارج کرد و حامد بحیرایی را در ترکیب تیم قرار داد.

* هواداران سپاهان یک شی را به سمت زمین پرتاب کردند و همین مسئله سبب شد تا بازی متوقف شود، نکته قابل توجه این بود که هیچ‌کس به سمت این شی نمیرفت تا یکی از توپ جمع کن‌های ورزشگاه به سمت آن رفت و پس از برداشتن به بیرون از زمین پرتاب کرد.

* استقلال در دقیقه 86 بازی توسط علی کریمی به گل رسید که داور گل آن‌ها را مردود اعلام کرد و در پی همین مسئله شفر رو به کادر داوران و هواداران سپاهان به نشانه اعتراض دست زد.

* پس از به ثمر رسیدن گل نخست استقلال همه کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال به سمت هواداران این تیم رفته و با آن‌ها خوشحالی کردند.

* در پایان بازی شفر روی دست بازیکنان استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* پس از بازی شفر به سبک آلمانی‌ها با هواداران استقلال خوشحالی کرد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم