Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:39:17 GMT

سجاد بازیگر نمایش ناکامی سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۴۰۴

شماره 9 سپاهان در روزی که می توانست به چهره محبوب نصف جهان تبدیل شود با از دست دادن طلایی ترین فرصت تیمش به بازیگر اصلی نمایش ناکامی زردپوشان تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده با انگیزه های متفاوت از رویارویی با تیم سابق خود در طول دو نیمه بازی تلاش زیادی از خود نشان داد بلکه کفه ترازو را به سود میزبان سنگین تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم شماره 9 سپاهان که شرح وظایف متفاوتی در تیم قلعه نویی در اختیار دارد این بار هم مقابل استقلال بد بازی نکرد اما با از دست دادن طلایی ترین موقعیت گلزنی این تیم، بازیگر اصلی نمایش ناکامی سپاهان لقب گرفت.

 

تا قبل از این که استقلال در 15 دقیقه پایانی مالک توپ و میدان شود و چهره واقعی خود را نشان بدهد، سپاهان می توانست روی موقعیتی که نصیب سجاد شهباززاده شد زهر خود را به مهمان تهرانی و رقیب اصلی اش در جدول بریزد اما در کمال ناباوری شهباززاده این موقعیت را به راحتی از دست داد تا آه از نهاد طرفداران پرشمار و همین طور قلعه نویی و نیمکت نشینان سپاهان بلند شود.

 

امیر قلعه نویی و نیمکت نشینان سپاهان خوب می دانستند ممکن است اسیر قانون نانوشته فوتبال یعنی "گل نزنی، گل میخوری" شوند در صحنه ای که سجاد شهباززاده این موقعیت طلایی را از دست داد دست بر سر افسوس این موقعیت طلایی را خورد و در نهایت هم محکوم به شکست شدند چون شهباززاده نقش خود در راه کامیابی سپاهان را خوب بازی نکرد.

 

 

 

فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباز‌زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباز زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس