Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعد از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: شکست بدی را مقابل تیم فوتبال پدیده متحمل شدیم. تیم حریف خیلی خوب بازی کرد و ما در مقابل خیلی بد بودیم. اشتباهات بازیکنانم به خصوص در نیمه اول بسیار بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این دیدار ۸ بازیکن داشتیم که سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند.

او در مورد این دیدار گفت: این پیروزی برای بازگشت تیم پدیده به کورس قهرمانی خیلی خوب بود و من از عملکرد شاگردانم عصبانی هستم چرا که شهامت و انگیزه‌ی لازم برای پیروزی در این دیدار را نداشتند. امیدورام در بازی‌های بعدی به شرایط عادی بازگردیم از این نظر که هیچگاه به مانند امروز بد نبودیم. تیم فوتبال سپیدرود موفق شده است بازی امروز خود را با برد پشت سر بگذارد و این یعنی اختلاف آن‌ها با ما فقط به یک امتیاز کاهش پیدا کرده است و در بازی‌های آینده باید برنده باشیم.

مرزبان در مورد این موضوع که بازی‌های سختشان را پشت سر گذاشته اند گفت: اینکه در ادامه فصل باید با تیم‌های پایین جدول بازی کنیم بسیار خوب است و با تیم‌های بالای جدول بازیهایمان را انجام دادیم. البته در تمام بازی‌ها محکوم به پیروزی هستیم.

او در پاسخ به این سوال که خشونت بازی به چه علت بود گفت: من خشونت خاصی را در زمین بازی مشاهده نکردم و شاهد یک سری صحنه‌های عادی بودیم. در آخر هم تقصیر بازیکن ما بود که کارت قرمز گرفت.

مرزبان در مورد بازیکنان مصدوم این تیم گفت: موسی کولیبالی و چند بازیکن خوبمان مصدوم هستند و امیدوارم در ادامه فصل بتوانند بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

 ترکیب نفت‌مسجدسلیمان مقابل پدیده

پدیده‌شهرخودرو ۳ - نفت‌مسجدسلیمان صفر/ شاگردان یحیی به کورس قهرمانی بازگشتند

چرخش فدراسیون فوتبال به سمت ژرمن‌ها با ادعای عجیب مرزبان

انتهای پیام/

صحبت‌های مرزبان بعد از شکست مقابل تیم فوتبال پدیده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم