Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:11:08 GMT

ایجاد انگیزه در بین بازیکنان پارس با توجه به مشکلات سخت است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۶۸۲

ایجاد انگیزه در بین بازیکنان پارس با توجه به مشکلات سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه جمعه پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در ابتدا عذرخواهی کنم از اینکه نتوانستم به کنفرانس خبری پیش از بازی به دلیل زمان پروازمان برسم و ابراز همدردی می‌کنم با مردم خوب خوزستان بابت حادثه سیل و امیدوارم مسئولان هم رسیدگی بیشتری را انجام دهند تا تسکینی برای مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درباره بازی امروز انصافاً بازی را خوب شروع کردیم و از تیم خوب صنعت نفت بهتر بودیم، در ضد حملات با توجه به خلاقیت فردی میلاد جهانی، به گونه‌ای گل خوردیم که در آنالیزهایمان بارها به بازیکنان مان نشان داده بودیم، به هر حال بازیکن زیر ۲۰ سال ما مقابل جهانی بازی می‌کرد و کم تجربه بود.

تارتار اظهار کرد: بدون تردید بازی دادن به جوان‌ها این تاوان‌ها را هم دارد و ما تاوان دادیم به خاطر استفاده از بازیکنان جوان.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد: در خط دفاع ما امروز دو بازیکن زیر ۲۰ سال داشتیم. امیر شعبانی و سعید آهنی که از بازیکنان آینده دار هستند، متأسفانه با توجه به شرایط و مشکلاتی که تیم ما دارد سخت است که بین بازیکنان ایجاد انگیزه کنیم، تیمی خنثی هستیم اما سعی می‌کنیم بازیکنان را که انگیزه بالاتری دارند را بازی دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به تیم صثنعت نفت آبادان برای کسب سه امتیاز تبریک می گویم.

تارتار در مورد تعویض‌هایی که انجام داد نیز افزود: می‌خواستیم از بازی مستقیم استفاده کنیم، بازیکنان سر زن را در اواخر بازی وارد زمین کردیم که از این بابت هم توفیقی حاصل نشد.

کد خبر 4588824

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم صنعت نفت آبادان مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی تیم تراکتور، علی شجاعی بود که با امضای قرارداد رسمی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران به این تیم ملحق شد و سپس به اردوی استانبول این تیم پیوست تا خود را به پاکو خمس معرفی کند.

با این حال در بازگشت به ایران، باشگاه تراکتور به شکلی ناگهانی جدایی این بازیکن را اعلام کرد تا وینگر چپ‌پا و سابق پرسپولیس، به اهواز برود و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن کند.

شجاعی که با حضور در تیم علیرضا منصوریان، اسامی نامدار این تیم را بیشتر کرده بود، انگیزه بالایی داشت تا تیمش در لیگ بیست و سوم بین تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

باوجود نمایش پرتلاش یاران شجاعی در تیم فولاد، این تیم به شکلی ناباورانه با نتایج ضعیف مواجه شد تا حالا در رتبه چهاردهم جدول برای بقا در لیگ ایران تلاش کند و حالا آنها با یک حریف قدرتمند دیدار خواهند کرد: تراکتور.

البته تراکتور نیز در این فصل نتوانست به اهداف خود دست یابد اما به هر حال علی شجاعی در مقابل تیم سابق خود انگیزه بالایی دارد تا خود را نشان بدهد. او که در تبریز هم مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر شده بود، امیدوار است که این انگیزه چاشنی کار او برای یک نمایش موثر شود تا شاید فولاد با کسب پیروزی خانگی، مسیر خود را برای بقا در لیگ برتر هموار کند.

دیگر خبرها

  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور