Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها معتقد است تیمش آماده تقابل با چلسی است.

طرفداری- در چارچوب لیگ برتر انگلستان، تیم های لیورپول و چلسی یکشنبه در آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از لیورپول اکو، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ابتدا در خصوص توهین های نژادپرستانه به محمد صلاح گفت:

این حرکات زشت و زننده هستند. ما نباید آن را به عنوان یک چیز از لیورپول یا چلسی ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشانه ای است که نشان می دهد چیزی بیرون از زمین اشتباه پیش می رود. اگر واکنش به این حرکات قوی تر باشد، کمک بیشتری (به عدم تکرار) خواهد کرد. فوتبال بهترین مثال برای این است که چگونه افراد با نژادهای مختلف می توانند در کنار یکدیگر به بهترین شکل کار کنند. در واقع هیچکس اهمیتی نمی دهد کدام بازیکن از کدام کشور آمده است. به این افراد (توهین کنندگان) نباید هرگز اجازه داده شود بخشی از جامعه فوتبال باشند.

وی در خصوص چلسی بیان کرد:

چلسی در فرم خوبی است و دو بازی اخیر آنها مقابل وست هم و اسلاویا پراگ این را نشان می دهد. با وجود 7 تغییر مقابل اسلاویا پراگ، باز هم پیروز بازی شدند. ادن هازارد در فرم بسیار خوبی است ولی ما نیز در فرم خوبی هستیم و بازی نیز در آنفیلد است.

لیورپول در سال 2014 در مسیر قهرمانی به چلسی در آنفیلد باخت و از قهرمانی دور شد. کلوپ در خصوص این مسئله گفت:

حتی برای یک ثانیه به چنین چیزی فکر نکرده ام. من در خصوص اتفاقات آن بازی شنیده ام ولی بازی یکشنبه هیچ ارتباطی به مسابقات قبل تر از آن ندارد. ما کاملا نسبت به این مسابقه از نظر فوتبالی مثبت می اندیشیم. در واقع ما می خواهیم تاریخ را خودمان بنویسیم. خطاب به کسی که می خواهد از بازیکنانم در خصوص آن مسابقه سوال کند می گویم که این کار را نکنید!

سرمربی لیورپول در مورد وضعیت جو گومز تصریح کرد:

ما به جو در بخش پایانی فصل نیاز پیدا خواهیم کرد. دژان لوورن نیز در بازی مقابل پورتو عالی ظاهر شد. اکنون انتخاب هایمان بیشتر شده است و همه باید در تمرینات و مسابقات خود را ثابت کنند و این منطقی ترین حالت برای بازی کردن آنهاست.

کلوپ در خصوص ادن هازارد افزود:

اگر در روزش باشد می تواند بهترین بازیکن جهان باشد. او دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته که هنوز ادامه دارد. او فوتبالیستی سریع، قوی و در کل عالی است.

او در مورد نبی کیتا ادامه داد:

نبی در هفته های اخیر در تمرینات خیلی خوب ظاهر شده است. در مقابل ساوتهمپتون دیدید که هرچه بازی پیش رفت، او بهتر شد. به همین دلیل منطقی بود از او مقابل پورتو نیز استفاده کنیم. چیزهای زیادی از او دیدیم و چیزهای زیادی نیز در آینده خواهیم دید.

سرمربی قرمزها در مورد تغییر پست جوردن هندرسون تصریح کرد:

ما این کار را انجام خواهیم داد. بازیکنان می توانند به دفتر من بیایند و درخواست کنند در پستی دیگر بازی کنند و پس از آن می توانند آنجا بازی کنند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی