Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ بار دیگر به سبب حماقت دشمن درجه یک جمهوری اسلامی یعنی آمریکای خونخوار دلها بهم نزدیکتر و حماسه ماندگاری خلق گردید وارتشی چند ده میلیونی در ایران مجهز به لباس وحدت مثال زدنی شد .

و دنیای پوشالی استکبار فهمید که ایران یکپارچه سپاهی است ونگاهش به وعده ونصرت خداوند متعال میباشد که ان تنصروا الله ینصر کم و یثبت اقدامکم و هیچ هراسی در دل خود راه نداده و نمیدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت حماسه آفرین ایران بداند که فرزندانش در سپاه تا مادامیکه خون در رگشان میجوشد با لطف خداوند متعال از ایران و ایرانی و هر آزادی خواه مظلومی حفاظت کرده و خود را سپری محکم در برابر هر شرارتی قرار خواهد داد .  اکنون بر خود لازم دانستیم که از مردم شریف کوهبنان بدلیل سیل حمایتها و شرکت در راهپیمایی همچنین از مسولین محترم شهرستانی بویژه از امام جمعه ولایی و محبوب جناب حجت الاسلام والمسلمین عباس جعفری که امروز با به تن نمودن لباس مقدس سپاه شوری دو چندان در میان مردم و نماز گزاران آفرید تشکر وافر نموده; باشد که خداوند متعال ما را به هدف متعالی خود نزدیک و فرج حجتش را معجل فرماید به امید پیروزی نهایی و با آرزوی سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای حفظه الله تعالی.

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کوهبنان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خود می دانم بابت همه تلاش هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف  می باشد قدردان باشم.


وی افزود:  از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شما ها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.


فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آن ها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف نمایند.


شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آن ها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامید کننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگذاران آن ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.


وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.


شفایی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.


شفایی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.


گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه