Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برترین عناوین دانلود شده از فروشگاه پلی استیشن در ماه مارس اعلام شدند که در این میان عنوان The Division 2 که عنوانی در سبک شوتر است توانست بالاترین میزان فروش را در این فروشگاه بدست آورد.

طبق اعلام پلی استیشن بلاگ عنوان The Division 2 بالاترین تعداد دانلود را در ماه مارس داشته که بیشترین میزان دانلود این عنوان از کشور انگلستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همین انتظار هم از این عنوان شوتر می‌رفت، چرا که در زمان عرضه این عنوان، بازی هم رده و هم سطحی با آن وجود نداشت و عملا گیمر‌های سبک شوتر ملزم به خرید و دریافت این عنوان شدند، اما نباید حق گذشت و داستان این عنوان را در نظر نگرفت.

نسخه اول این عنوان درباره شیوع ویروسی بود که مردم شهر را درگیر خود کرده بود و مردم درگیر مبارزه با این ویروس بودند و هدف گیمر در آن نسخه مبارزه با افرادی بود که باعث شیوع بیشتر این ویروس در شهر می‌شدند. اما نسخه دوم این سری درباره متحد شدن همان مردم مبتلا به ویروس ، برای بازسازی شهر و مقاومت دربرابر مشکلات پیش آمده است.


اما رتبه بعدی در تعداد دانلود را عنوان MLB The Show 19 به خود اختصاص داده است. این بازی در سبک ورزشی ساخته شده و ورزش بیس بال را برای گیمر شبیه سازی می‌کند. رتبه سوم در فهرست پر فروش‌ها به عنوان Sekiro: Shadows Die که توسط استودیو Activision’s ساخته شده است تعلق دارد، این عنوان در اعلام قبلی پلی استیشن بلاگ نیز در همین رتبه قرار داشت و برای دومین بار توانست رتبه فروش سوم را در میان عناوین پلی استیشن ۴ کسب کند. عنوان Sekiro: Shadows Die در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده است و روایتگر برخی حوادث خیالی در کشور ژاپن است.

رتبه چهارم به عنوان Devil May Cry 5 تعلق دارد که توسط شرکت Capcom ساخته شده است. عنوان Devil May Cry 5 در سبک اکشن سوم شخص ساخته شده که در ادامه نسخه قبلی خود و پس از ۱۰ سال از انتشار آن عرضه شد. این بازی روایتگر مبارزاتی خیالی در شهر‌های خیالی است.


اما پنجمین و عجیب‌ترین رتبه این فهرست به عنوان GTA V تعلق دارد که با وجود گذشت ۶ سال از عمرش هنوز در ۵ عنوان برتر کنسول PS4 جای دارد و به فروش می‌رسد. این عنوان در سبک اکشن و جهان باز و توسط شرکت راک استار ساخته شده است و برای کنسول‌های PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر شد 

انتهای پیام/

شرکت سونی پرفروش‌ترین عناوین PS4 در ماه مارس را معرفی کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جلب شما صادر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رییس پلیس فتا استان ایلام گفت: پیامک‌هایی با عناوین «حکم جلب شما صادر شد»، «شکایت از شما»، «کالا برگ الکترونیک» و «ابلاغیه قضایی»، در بین شهروندان استان ایلام به صورت انبوه در حال انتشار است.
سرهنگ علیرضا یعقوبی توصیه کرد: در صورت دریافت پیامک حاوی لینک با عناوین مذکور، بدون هیچ اقدامی حذف شود.
وی افزود: این پیامک‌ها با سرشماره شخصی ارسالی می‌شوند که نشان دهنده جعلی بودن آن‌ها است و به قصد کلاهبرداری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • پلی‌استیشن ۵ پرو چه مشخصاتی دارد؟
  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • حکم جلب شما صادر شد
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند