Web Analytics Made Easy - Statcounter

لعیا جنیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره سرنوشت «پالرمو و CFT»  در مجمع تشخیص مصلحت نظام و اینکه گفته می‌شود بر اساس شنیده‌ها مجمع به این لوایح رأی نخواهد داد، بیان کرد:‌ امیدمان را همیشه حفظ کرده‌ایم زیرا معتقدیم از لحاظ کارشناسی و مصلحت کار درستی صورت گرفته است.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور تاکید کرد: از لحاظ کارشناسی الحاق ما به این معاهدات مشکلی برای کشور ایجاد نخواهد کرد و مزایای زیادی هم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ممکن است یک دغدغه‌هایی وجود داشته باشد که در پاسخ گفته‌ایم این دغدغه‌ها قابل اداره و مدیریت است.

جنیدی با تاکید بر اینکه ما پیگیر این موضوع هستیم و من نسبت به تصویب این لوایح تا حدودی خوشبین هستم، بیان کرد: در فرصت‌های بعدی ما دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، مواضع و نظرات کارشناسی و مصالحی که پشت آن می‌بینیم را بازگو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام مرجع تشخیص مصلحت کشور است، بنابراین مصالح را دوباره تبیین می‌کنیم و بر اساس آن توقع همکاری از مجمع با درنظر گرفتن دیدگاه کارشناسی، مدیریتی و مصلحتی دولت را داریم.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای پشت تریبون‌های عمومی نسبت به تصویب لوایح چهارگانه موضع‌گیری می‌کنند و مطالبی را بیان می‌کنند که خلاف واقعیت است،‌ از نظر شما چرا این افراد دست به چنین کارهای می‌زنند، بیان کرد: بعضی‌ها نظر مخالف کارشناسی دارند که در این حد ایرادی ندارد.

وی تاکید کرد: انصافا سیاسی کردن موضوع و استفاده از تریبون‌های سیاسی برای این منظور درست نیست.

جنیدی خاطرنشان کرد: هنگامی که کار به اینجا کشیده می‌شود، در واقع مثل این است که گفته باشیم بحث‌های کارشناسی،‌ دقت‌های مدیریتی و هر موضوع فنی که می‌تواند آثار مهمی بر مصالح جامعه داشته باشد، در هیاهیوی سیاسی گم کنیم که این اصلا درست نیست.

وی درباره اینکه آیا یک تیم کارشناسی منسجم و قوی در بررسی این لوایح حضور دارند،‌ بیان کرد: بله،‌ از دولت این طور است،‌ مخالفان هم دیدگاه‌هایی برای خودشان دارند که هیچ ایرادی ندارد اما با سیاسی کردن موضوع و کشاندن آن به تربیون‌های عمومی موافق نیستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس جمهور مجمع تشخیص مصلحت نظام پالرمو جنیدی لوایح چهارگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن ضمن تسلیت به خانواده مرحوم گولی لاله هوادار تراکتور افزود: خیلی خوشحال شدم که فرزند مرحوم در بین هواداران بوده و شاید این باخت تیم، حکمتی داشت و معتقد هستم فوتبال آنقدر ارزش ندارد که حتی یک نفر جان خودش را به خاطر فوتبال از دست بدهد.

سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه امروز بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم و علی رغم اینکه تیم تراکتور بازی هوایی رو مد نظر داشت و ارسال‌های بلند را در طول بازی انجام می‌داد ولی در نیمه دوم خوب از خلع هافبک‌ها و مدافع تیم میزبان استفاده کرده و به گل تساوی دست یافتیم. ربیعی در مورد قضاوت داوری بازی عنوان کرد: امروز شاهد داوری خوبی بودیم و انصافاً صوت‌های قابل قبولی را زد و امیدوارم آقای سلطانی یکی از داورهای آینده دار لیگ فوتبال کشورمان باشند.

وی در خصوص عدم نتایج قابل قبول تیم ذوب آهن در بازی‌های اخیر و قبل از استعفایش از تیم اظهار کرد: متأسفانه برخی از رسانه‌ها نوشتند ربیعی رد تیم حاضر نشده و استعفا داده است در حالی که در برخی از تیم‌های مطرح دنیا هم سرمربی برای ریکاوری و بدنسازی به شخصه در تمرینات حضور نمی‌یابد ولی بعد از بازی شمس آذر بله استعفا دادم که با مخالفت مدیریت باشگاه مواجه شد و تا به الان به همکاری خودم ادامه دادم و قول و قرارم با مدیریت باشگاه تنها کسب جایگاه بهتر از سال گذشته تیم ذوب آهن در لیگ برتر بود.

ربیعی اظهار کرد: این پیروزی را به تیم تراکتور و هواداران پرشور این تیم تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

تیم ذوب آهن با شکست ۳ بر یک در ضربات پنالتی مغلوب تراکتور شده و از گردونه جام حذفی خداحافظی کرد.

کد خبر 6089410

دیگر خبرها

  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند