Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:30:29 GMT

کوتاهی در شناخت دشمن برای ملت‌ها آسیب‌زا است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۳۷۹۲

کوتاهی در شناخت دشمن برای ملت‌ها آسیب‌زا است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش مستقر در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی برای استوار ماندن کلمه توحید ۴۸ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: ارتش همواره یادآور نام بزرگانی چون شهید سپهبد قرنی و شهید علی صیاد شیرازی است که طبق گفته‌های مرحوم آیت‌الله بها الدینی باید اخلاق را در محضر او آموخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی ادامه داد: امروزه ارتش و سپاه در کنار هم و در یک خط واحد به معنای حقیقی برای ملت ایران کارگری می‌کنند که این موضوع افتخار آفرین است.

وی افزود: اینکه فرمانده ارتش روز بعد از قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکای جنایتکار با لباس پاسداری به دیدار هم رزمان پاسدارش می‌رود، نشان از عمق وحدت و دوستی نیروهای مسلح در کشور ما دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی از هیچ تلاشی فرو نگذاشته و به بیان خودشان همه گزینه‌ها را روی میز دارند و در چنین شرایطی ما نیز باید مسلح به همه ابزارهای دفاعی باشیم.

عبادی اظهار کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا را نباید تنها سخنان نابخردانه یک فرد دانست بلکه نشان از فساد عمیق فکری یک سیستم دارد که هر کجا پا گذاشته جز جنایت، آوارگی و ترویج مواد مخدر ثمری برای ملت‌ها نداشته است.

وی با اشاره به اینکه نباید بین اخم و لبخند دشمن تفاوتی قائل شد، بیان کرد: همانطور که دام و دانه صیاد هدفی جز شکار صید ندارد، اخم و لبخند استکبار جهانی و دولت‌های مستکبر نیز هدفی جز تسلط بر ملت‌ها را دنبال نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه با تبیین سو استفاده نظام استکباری از واژه دموکراسی و حقوق بشر، ادامه داد: استکبار جهانی با توهین به پیامبران به بهانه آزادی هیچ برخوردی نمی‌کند ولی از طرف دیگر با هرگونه فریاد علیه هلوکاست و نامشروع بودن رژیم صهیونیستی برخورد می‌کند.

عبادی افزود: این چگونه آزادی و دموکراسی در غرب است که وقتی مردم در تظاهرات‌های خود از چرایی در دست داشتن ۹۹ درصد ثروت در دست چهار درصد سوال می‌کنند به جای پاسخ گلوله و گاز اشک آور دریافت می‌کنند.

وی اظهار کرد: هر جامعه‌ای که در شناخت دشمن کوتاهی کند بی‌شک با آسیب‌های فراوانی رو به رو خواهد شد.

کد خبر 4588886

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک موتوری برقی در راه بازار تهران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنوع است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

زینب عبادی افزود: طبق این مصوبه باید به منظور تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی، تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شود.

معاون شهردار منطقه ۱۲ گفت: براین اساس، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوه بازار در نظر گرفته شده است که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

زینب عبادی افزود: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در محل‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده، مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران