Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «دبی واسرمن شولتز»، رئیس سابق کمیته ملی دموکرات و نماینده فلوریدا در مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در گفتگو با شبکه سی ان ان از سیاست های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بخصوص سیاست اخیر او به شدت انتقاد کرد.

وی اعلام کرد: کاری که رئیس جمهور انجام می دهد این است که از مهاجرانی که به این کشور می آیند تا برای خود و خانواده شان زندگی بهتری بسازند، به عنوان ابزارهای سیاسی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا تعجب آور است که ما به تنها چیزی که نیاز داریم این است که پشت میز بنشینیم و سیاست های مهاجرتی انسانی و عقلانی اتخاذ کنیم.

شولتز در ادامه افزود: رئیس جمهور آمریکا موقعیت های خطرناکی را ایجاد کرده است. این واقعا بی مسئولیتی است. ما به یک رئیس جمهور احتیاج داریم نه به یک ضدقهرمان کتاب های کمیک (داستان های مصور).

وی همچنین از سیاست مهاجرتی ترامپ و اعلام حالت فوق العاده «جعلی» او برای ساخت دیوار مرزی در امتداد مکزیک انتقاد کرد و گفت: او به جای استفاده از یک فناوری مربوط به قرن بیست و یک برای حل این مشکل، از راهکار مربوط به قرن هفتم میلادی استفاده کرده است.

شولتز این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که ترامپ روز گذشته (جمعه) گفت دولت او قصد دارد مهاجران غیرقانونی را در برخی مناطق یا شهرهای خاص اسکان دهد.

شهرداران شهر‌های مختلف آمریکا، از لس آنجلس گرفته تا شیکاگو و فیلادلفیا، به سرعت به این اظهار نظر ترامپ واکنش نشان دادند. جیم کنی، شهردار فیلادلفیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «فیلادلفیا آماده است از این مهاجران که ما دهه هاست آن‌ها را در جوامع خود جذب کرده ایم، استقبال کند.»

اریک گارستی، شهردار لس آنجلس در توئیتی در روز پنجشنبه نوشت: «این مردم (مهاجران) مهره‌های سرباز (در بازی شطرنج) نیستند.»

رئیس جمهور آمریکا در هفته های اخیر بارها تلاش کرده است به شیوه های مختلف مانع از ورود غیرقانونی مهاجران به خاک آمریکا شود. وی هفته گذشته هم اعلام کرد در صورتی که مکزیک مانع ورود این مهاجران غیرقانونی به خاک آمریکا نشود، وی مرز مکزیک را به طور کامل خواهد بست. پافشاری دونالد ترامپ برای جلوگیری از ورود غیرقانونی مهاجران حتی باعث شد دولت آمریکا به مدت ۳۵روز تعطیل شود. این تعطیلی طولانی ترین تعطیلی در کل تاریخ آمریکا محسوب می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ۴۶۵ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد شورای عالی حوزه‌­های علمیه) به‌ تصویب رسیده است را برای اجرا به شورای ‌عالی حوزه‌­های علمیه، شورای تخصصی حوزوی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح زیر برای اجرا ابلاغ کرد.

«ماده واحده- ماده ۴ اصلاحی آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی (مصوب جلسه ۸۸۴ مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی) به شرح ذیل اصلاح می­گردد:

ماده ۴- اعضای شورا:
سه نماینده از شورای‌عالی حوزه‌­های علمیه
سه نماینده از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
مدیر حوزه‌های علمیه یا نماینده وی
رئیس جامعة ‌المصطفی العالمیه یا نماینده وی
مدیر حوزه علمیه خراسان
مدیر حوزه علمیه اصفهان
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران
مدیر جامعة الزهرا (س)
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی
هفت نفر از فضلای صاحب‌نظر حوزوی

تبصره - اعضای حقیقی موضوع بند ۱۰ بنا به پیشنهاد شورای‌ عالی حوزه­‌های علمیه و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حکم رئیس شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی، برای یک دوره ۳ ساله منصوب می‌شوند».

 

 

 

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین