Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح الله رمضانی گفت: جلسات هماهنگی به منظور برگزاری این دیدار انجام و امیدواریم شاهد حضور گسترده همشهریان باشیم.

وی گفت: این دیدار روز دوشنبه 26 فروردین ماه ساعت 17 عصر در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می شود و عواید و درآمد حاصل از بلیط فروشی این بازی، به مردم استان لرستان تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران استان قم در برنامه های مختلفی اقدام به کمک و حمایت از مردم سیل زده کرده اند که جشن گلریزان ورزشکاران قمی نیز در این زمینه برگزار شد.

رمضانی تصریح کرد: در این جشن 100 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و به همراه دیگر محصولات حمایتی به استان لرستان ارسال شد.

وی تصریح کرد: همچنین نیروهای جوان و ورزشکاران استان، آفرودسواران، سمن های فعال و... نیز به محل اعزام و در حال کمک به مردم استان لرستان هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استقلال پیشکسوتان سیل قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان