Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، صمد درویشی، مدیرکل شیلات گیلان گفت: از ابتدای فصل صید تاکنون صیادان گیلانی ۲ هزار و ۴۰۰ تن انواع ماهیان استخوانی از دریای خزر صید کرده‌اند.

وی، با بیان اینکه این میزان صید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است، افزود:صیادان گیلانی توانستند با صید بیش از ۲ هزار تن ماهیان استخوانی   ۹۲۰ میلیارد ریال درآمد کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات گیلان، علت کاهش میزان صید را مساعد نبودن شرایط آب و هوایی اعلام کرد و گفت: از این میزان هزار و ۹۳۶ تن معادل ۵۸ درصد ماهی سفید و بقیه نیز از انواع کفال و سایر گونه‌های استخوانی دریای خزر بوده است.

صمد درویشی، از پایان فصل صید در سواحل خزر خبر داد و تصریح کرد: امسال ۳ هزار و ۶۰۰ صیاد از ۴۹ شرکت صید پره در ۳۵۰ کیلومتر از ساحل دریای خزر در استان گیلان اقدام به صید ماهیان استخوانی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/م.ع

صیادان گیلانی ۲ هزار و ۴۰۰ تن ماهیان استخوانی از دریای خزر صید کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان