Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@14:29:57 GMT

برگزاری گردهمایی مسئولین شعب مشهد بانک ایران زمین

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۵۰۰۶

برگزاری گردهمایی مسئولین شعب مشهد بانک ایران زمین

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در آغاز این همایش میثم شمس آبادی مدیر منطقه ضمن تبریک سال جدید اذعان داشت: سال ۹۷ با تمام فراز و نشیبهایش به پایان رسیده و هم اکنون در سال نو امید است با برنامه ریزی صحیح و تلاش یکی از بهترین و موفق ترین سالهای خدمتی خود را رقم بزنیم.

شمس آبادی برنامه ریزی را به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیریت در کلیه سطوح سازمان دانست و از آن به عنوان یک فرآیند مستمر و دائمی با هدف بهره برداری از فرصتها و تهدیدها یاد کرد و از مسئولین حاضر در جلسه خواست با تمرکز بیشتر بر کارگروهی نسبت به شناسایی بازارهای هدف منطقه ای و سپس فرا منطقه ای اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته در این مدیریت از ابتدای سال ۹۸ و بر اساس سرکشی های انجام شده شعب، در پایان هر ماه آنالیز عملکردی تهیه و به عنوان سابقه شعبه ثبت خواهد شد که در آن میزان تحقق اهداف عملکردی، مشارکت در کار تیمی، مشتری مداری و تکریم مشتری، رفتار سازمانی و . . . مورد بررسی قرار خواهد گرفت لذا انتظار میرود کلیه فعالیتهای شعب با هدف جذب و حفظ منابع، معرفی شایسته خدمات بانک و کسب رضایت مشتری صورت گیرد.

سلیمانی راد معاون استان گزارشی از عملکرد شعب در سال ۹۷ ارائه کرده و به تحلیل هر یک از شعب از منظر منابع، مصارف، وصول مطالبات، بانکداری مدرن، صدور ضمانتنامه و . . . پرداخت و اظهار امیدواری کرد با خیزش صورت گرفته در سال ۹۷ و با برنامه ریزی صحیح و همت کارکنان انتظار می رود شاهد اوج گیری بانک ایران زمین در سال ۹۸ باشیم. وی یکی از مهمترین اهداف سال جدید را به حداقل رساندین ریسک اعتباری عنوان کرد.

در ادامه رضوی دیگر معاون استان ضمن تاکید بر پیگیری جدی تر جشنواره پایانه‌های فروشگاهی و همراه بانک در مدت باقیمانده به مسائلی از جمله رعایت نظافت و حفظ آراستگی در شعب، ترغیب پرسنل به تکریم مشتری، برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف تعیین شده سال ۹۸، نظارت مسئولین شعب بر اسناد حسابداری شعب، رعایت مسائل امنیتی از قبیل برهم زدن رمز گاو صندوقهای شعب و خودپردازها قبل از خروج از شعبه پاسخ به موقع به مکاتبات و . . . اشاره کرد.

در پایان نقطه نظرات و پیشنهادات روسای شعب مشهد مطرح و توسط مدیر منطقه مورد ارزیابی و پاسخ قرار گرفت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند