Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) در روستای سیل‌زده استان گلستان دیواره مهارکننده سیلاب احداث کرد.

به گزارش قدس آنلاین، بسیج سازندگی خراسان رضوی از نخستین روزهای وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور در این مناطق حضور پیدا کرد و عملیات عمرانی و فرهنگی متعددی را در این استان‌ها در دستور کار قرار داد.

آخرین اقدام جهادی بسیج سازندگی خراسان رضوی در این مناطق این بوده است که موفق به مهار آب‌های سیلابی ناشی از باز شدن دیواره رودخانه قره‌سو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت دیواره مهارکننده سیلاب توسط بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) و مردم بومی روستا حیدرآباد در این راستا صورت گرفته است.

سرهنگ روحانی؛ مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی در زمینه این اقدامات اظهار می‌کند: در کنار کمک‌های مالی مردم که بسیار راه گشا است به دلیل اینکه در زمان سیل مردم فرصت کافی را برای خارج کردن وسایل منزلشان نداشتند از مهم‌ترین نیازهای این افراد به وسایل منزل و موکت و همچنین لوازم التحریر می‌توان اشاره کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی عنوان کرد: ماشین‌آلات مهندسی شامل بیل بکهو، بیل زنجیری و کمرشکن از نیازهای اساسی برای هدایت سیلاب از روستاها است. در هدایت اردوهای جهادی در بسیج سازندگی می‌توان نیازمندی را در گروه استادکاران تعمیرات لوازم منزل، استادکار تاسیسات منزل همراه با تجهیزات بیان کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسیج سازندگی سپاه امام رضا ع سیل استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی