Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره اذان «گلبانگ اکبری» سفیدشهر گفت: در اختتامیه نخستین جشنواره اذان «گلبانگ اکبری» سفیدشهر ۶۵ مؤذن از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در شش رده سنی با یکیدگر به رقابت پرداختند.

«حسن قربانپور» در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره اذان «گلبانگ اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این جشنواره در پنج مقطع سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال، ۱۸ تا ۲۸ سال و بالای ۲۸ سال در دو بخش تجویدی و سنتی و در دو مرحله غیرحضوری و حضوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر جشنواره اذان «گلبانگ اکبری» سفیدشهر افزود: مرحله غیرحضوری جشنواره با شرکت ۱۱۰ مؤذن و با ارسال فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره انجام شد و پس از گزینش داوران، مؤذنان راه یافته به مرحله حضوری در تکیه زیارت، مرکز هیئات متحده حسینی، علی اکبری و علی اصغری سفیدشهر اختتامیه جشنواره برگزار شد.

 

قربانپور اظهار داشت: در این مرحله که با داوری هیئت داوران حجت الاسلام «رسول باقی»، استاد «مصطفی اصفهانیان»، استاد «مهدی باریکرسفی» و استاد «محسن عباسیان» برگزار شد، ۶۵ مؤذن برگزیده از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در رده های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

عضو هیئت امنای هیئت شاهزاده علی اکبر(ع) سفیدشهر افزود: اسامی برگزیدگان این جشنواره سه شنبه ۲۷ فروردین در قالب جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر(ع) و بزرگداشت روز جوان در تکیه زیارت بی بی سکینه خاتون سفیدشهر اعلام و به سه نفر برتر هر رده سنی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

یادآور می شود، نخستین جشنواره اذان «گلبانگ اکبری» ویژه ایام ولادت مؤذن دشت کربلا حضرت علی اکبر(ع) به همت هیئت شاهزاده علی اکبر(ع) سفیدشهر با همکاری ستاد اقامه نماز و ادارات آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، اوقاف و  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل و ستاد کانون های مساجد برگزار شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان سپاه خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان جشنواره اذان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کاشان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز