Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فینالیست‌های اصلی در مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مهدی غلام‌نژاد از ایران، محمدرضا سلمان از عراق، وان عین‌الدین حلمی از مالزی، احمد میرعبدالعزیز از مصر بخش بزرگسالان در رشته "قرائت" هستند.

فینالیست‌های رشته "حفظ کل نیز بزرگسالان" نیز، محمدجواد مرادی از ایران، احمد بدرالدین حمامی از سوریه، سید احمد اسامه از موریتانی و عبدلی توفیق از الجزایر همچنین اکرم ابن زکریا البقلوطی از تونس به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش "قرائت دانش‌آموزان پسر"، امیرحسین رحمتی از ایران، سیدیاسین حسینی از افغانستان، محمد رفقی حواری از اندونزی، نانت هاپوت یوبومرونگ از تایلند و علی حمید السید از عراق به عنوان فینالیست معرفی کرد.

در رشته"حفظ دانش‌آموزان پسر"؛ فینالیست‌ها محمود ابوالخیر ناصیف از سوریه، عبدالعلی‌ام عبدالرحیم مححمد حاجی از کنیا و محمد خیرالرزاق از اندونزی، علی فیضی از ایران همچنین محمد آدم محمد از چاد معرفی شدند.

"قرائت تحقیق نابینایان" نیز سعید علی‌اکبری از ایران، سید نورالحق، هند، محمد شیراز، پاکستان، السید حمدی السید ابراهیم، مصر و در نها مهدی غلام‌نژاد از ایران، محمدرضا سلمان از عراق، وان عین‌الدین حلمی از مالزی، احمد میرعبدالعزیز از مصر فینالیست‌های مسابقات بین المللی قرآن کریم بخش بزرگسالان در رشته "قرائت" هستند.

فینالیست‌های رشته "حفظ کل بزرگسالان" نیز، محمدجواد مرادی از ایران، احمد بدرالدین حمامی از سوریه، سید احمد اسامه از موریتانی و عبدلی توفیق از الجزایر همچنین اکرم ابن زکریا البقلوطی از تونس به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قرآن سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند