Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی گفت: وصول مطالبات این شرکت گریزناپذیر است و جزو اولویت های اصلی مجموعه در سالجاری به شمار می رود.

علیرضا ایمانلو روز شنبه در نشست شورای مدیران شرکت آبفار آذربایجان شرقی، تاثیر فروش بر موفقیت حوزه نیرو و آب و فاضلاب را مهم برشمرد و افزود: جمع آوری آب بهای شرکت در سال گذشته مطلوب بود و این روش باید در سال جدید نیز تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: باید توجه داشت که ارزش آوری برای شرکت هر چند که یک ریال هم باشد، برای ما مایه افتخار است.
ایمانلو اصلاح شبکه ها، کم کردن پرت آب و آموزش آبداران روستایی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: این مباحث باید جزو اولویت های کاری ما در سالجاری باشد و تلاش ما بر رساندن آب شرب سالم و بهداشتی به مردم است، چون کار ما به نوعی سقایی محسوب می شود.
وی رساندن آب سالم به روستاییان را بسیار ارزشمند دانست و با تاکید بر جداسازی شبکه ها، ارایه راهکارهای اجرایی در خصوص مسایل ایمنی و کاهش پرت آب، ادامه داد: در مورد جداسازی شبکه ها باید اقدامات بزرگی انجام شود و این کار بهترین روش در روستاهای کوچک است و می توان به خوبی آن را اجرا کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی به موضوع ادغام بین شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: بحث ادغام سیاست وزرات نیرو است و هنوز مشخص نیست که بعد از چند ماه انجام شود، چون این فرآیند چند ماه طول می کشد.
ایمانلو با بیان اینکه در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، گفت: چون سیستم ما واحد است و تا زمان ادغام، شرکت به شکل خودگران به فعالیت خود ادامه خواهد داد و باید تا زمانی که ادغامی صورت نگرفته دخل و خرج خود را مدیریت کنیم.
وی بر تقویت تعامل و دوستی در شرکت آبفای آذربایجان شرقی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار) آذربایجان شرقی با داشتن 2 هزار و 733 روستا با جمعیت یک میلیون و 101 هزار و 893 نفر ، 875 هزار و 371 نفر را تحت پوشش قرار داده است که 81 درصد مجموع جمعیت روستایی استان را شامل می شود.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نيرو آبفا مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی اظهار کرد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تأمین شده است.

کد خبر 748016

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب