Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@23:50:13 GMT

مستند «راوی عشق» در تبریز رونمایی و اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۲۴۹۶

مستند «راوی عشق» در تبریز رونمایی و اکران می‌شود

آئین افتتاح اکران‌های مردمی فیلم مستند «راوی عشق» مروری بر زندگی شهید مدافع حرم حاج عباس عبدالهی در پردیس قدس تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، کارگردان مستند «راوی عشق»، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آئین افتتاح اکران‌های مردمی فیلم مستند «راوی عشق» مروری بر زندگی شهید مدافع حرم حاج عباس عبدالهی، ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۴ فروردین در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سیدامین بهکار» افزود: مستند «راوی عشق» ۵۰ دقیقه بوده و پروسه ساخت آن ۷ ماه طول کشیده است، در این مستند با سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه، حاج عباس کاظمی از دوستان شهید و خانواده این شهید مصاحبه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مستند توسط سازمان منطقه آزاد ارس و با همکاری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی تولید شده است که اکران این فیلم مستند عصر شنبه در سینما قدس تبریز توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی رونمایی می‌شود.

کارگردان مستند «راوی عشق» همچنین گفت: تابلوسنگ پرتره شهید مدافع حرم حاج عباس عبدالهی اثر استاد بقال اصغری نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

بهکار در پایان با اشاره به عوامل این مستند تصریح کرد: میلاد ذات باقر و وحید آقایی تصویربردار، ژاله حامد زرگری دستیار کارگردان، طاهره ولی پور نویسنده، حسن غفاری و مهدی لطفی صدابردار، عوامل تولید این مستند بودند.

گفتنی است، سردار شهید حاج عباس عبدالهی اهل شهر مرند در آذربایجان شرقی در حدود ۱۵ سالگی عازم جبهه‌های جنگ تحمیلی شد و از رزمندگان کم سن و سال آن دوران بود.
فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان لشکر ۳۱ عاشورای سپاه پاسداران در ۲۳ بهمن ۹۳ در درعای سوریه به دست داعش شهید شد؛ یک دختر و یک پسر از این شهید والا مقام به یادگار مانده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان سیل نماز جمعه مسابقات قرآن سپاه خبرگزاری شبستان راوی عشق رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم

چند سال قبل، در یک شب بارانی دو آلمانی که راه شان را گم کرده بودند، اتفاقی در خانه ی عباس را می زنند و از آن به بعد ، سرنوشت عباس تغییر می کند و خانه اش به ششمین جاذبه ی گردشگری ایران برای توریست های خارجی تبدیل می شود.
در اولین قسمت از زندگی عباس ببینید که چقدر فقیر بوده و چطور یک اتفاق، نگاهش را به جهان عوض کرد.
کاری از مریم نوابی نژاد.
لینک یوتیوب https://m.youtube.com/watch?si=f9Z5B3lCIYp5oed0&v=GdX-mR3Q5Oc&feature=youtu.be

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900706

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد