Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:48:41 GMT

تصمیم ترامپ همه جریانات سیاسی ایران را متحد کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۱۰۶

تصمیم ترامپ همه جریانات سیاسی ایران را متحد کرد

تبریز - ایرنا - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصومت دیرینه آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی و قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریست ها گفت: تصمیم ترامپ احمقانه بود و جریانات سیاسی ایران را متحدتر کرد.

محمداسماعیل سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا نسبت به انقلاب و سپاه کینه دیرینه و عمیقی دارد و در اکثر مقاطع ضرب شصت شدیدی از دست ملت ایران و سپاه چشیده و به همین دلیل منتظر فرصتی بود تا بهانه‌ای به دست آورد و کینه و منویات درونی خود را بروز دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تصمیم ترامپ ابلهانه بود، افزود: این تصمیم ابلهانه باعث شد که جریان های سیاسی مختلف در ایران منسجم شوند و بار دیگر نشان دهند که در برابر تهدیدات خارجی و تصمیم دشمنان متحد و یکپارچه هستند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اظهار داشت: تحریم‌هایی که آمریکا اعمال کرده است، غیر از اینکه آبروی خودش را می‌برد و یک انسجام داخلی ایجاد می‌کند، نتیجه دیگری نخواهد داشت.
سعیدی یادآوری کرد: ترامپ باید عقل خود را به کار بیندازد و این تصمیمات القایی جریان تندروی حاکم بر کاخ سفید را در نظر نگیرد و هر تصمیمی را که می‌خواهد بگیرد، باید حداقل برای یک بار هم که شده به عقل خودش رجوع کند.
کاخ سفید هفته گذشته در اقدامی نسنجیده و نابخردانه که واکنش منفی بین المللی را به دنبال داشت، نام سپاه پاسداران را در فهرستی تروریستی آمریکا قرار داد.
تاکنون به غیر از رژیم صهیونیستی و 2 کشور عربی حوزه خلیج فارس، هیچ کشور دیگری در جهان از این اقدام آمریکا حمایت نکرده است.
6132/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماينده مجلس ترامپ سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند