Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان آخرین وضعیت اقدام های انجام شده در راستای آمادگی برای ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در این استان را پیگیری و بررسی کرد.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه در این تماس تلفنی با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به استان و احتمال وقوع سیل افزود: لازم است همه دستگاه های اجرایی هرمزگان برای مقابله با سیل و حوادث احتمالی آماده باشند و تمامی تمهیدات مورد نیاز نیز در این راستا پیش بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ، در پایان این تماس به علت آمادگی خوب هرمزگان جهت مقابله با سیل احتمالی، از استاندار و دیگر مسوولان این استان قدردانی کرد.
استاندار هرمزگان نیز در این تماس تلفنی گزارش کاملی از اقدام های صورت گرفته و میزان آمادگی دستگاه های اجرایی در تمامی شهرستان های استان برای ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در استان را ارائه کرد.
فریدون همتی افزود: ستاد مدیریت بحران در تمامی شهرستان های هرمزگان در آماده باش کامل است و تمامی موارد به صورت لحظه ای پایش می شود.
به دنبال اخطاریه هواشناسی مبنی بر ورود یک موج بارشی به استان های جنوب شرق کشور از جمله هرمزگان از روز جمعه 23 فروردین ماه و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی، دستگاه های اجرایی و امدادی این استان به حالت آماده باش درآمدند.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، یک موج بارشی بسیار فعال از روز جمعه 23 تا دوشنبه 26 فروردین ماه این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب ناپایداری جوی و دریایی قابل توجه خواهد شد.
در پی پیش بینی هواشناسی وهشدارهای مدیریت بحران استان و همچنین برای جلوگیری حوادث احتمالی ناشی بارندگی سیلاب امروز شنبه وفردا مدرسه ها ودانشگاههای استان هرمزگان تعطیل اعلام شده است.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاون اول رييس جمهوري تماس با استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبار و رعدوبرق (در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات) و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: از فردا تا روز سه شنبه نیز احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان می‌گوید: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز اخیر اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • سامانه بارشی در راه ایران
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۸؛سامانه بارشی در راه ایران
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز