Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:06:22 GMT

مدارس نوبت عصر ایرانشهر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۹۸۲

مدارس نوبت عصر ایرانشهر تعطیل شد

زاهدان- ایرنا- مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر و بروز سیل امروز/شنبه/ تمام مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم روستایی و شهری نوبت عصر ایرانشهر تعطیل اعلام شد.

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارندگی های شدید در روزهای اخیر در سیستان و بلوچستان تمام تدابیر لازم برای کاهش مشکلات احتمالی برای دانش آموزان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به روسای آموزش و پرورش شهرستان های سیستان و بلوچستان برای تعطیلی مدارس اختیار داده شده است تا تصمیمات در کمترین و بهترین زمان مورد توجه قرار گیرد.
به گفته رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان براساس آخرین الگوهای پیش یابی از امروز شنبه سامانه بارشی این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد به طوریکه امروز و فردا بارش ها در نواحی مرکزی و جنوب سنگین برآورد می شود.
علی ملاشاهی اظهار داشت: رگبار متوسط تا سنگین همراه با رعد و برق، باد شدید لحظه ای و احتمال بارش تگرگ از بعدازظهر و شب امروز در نواحی مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: این شرایط منجر به آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی خواهد شد.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تمرکز بارش ها در نیمه شمالی استان از روز دوشنبه خواهد بود و برای این نواحی رگبار ملایم تا متوسط، گاهی رعد و برق و باد شدید لحظه ای پیش بینی می شود.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش تعطيلي مدارس ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد