Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:38:48 GMT

کمک ۱۰۰ هزار یورویی پاپ فرانسیس به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۰۷۲

پاپ فرانسیس رهبر واتیکان ۱۰۰ هزار یورو به سیل زدگان ایرانی ارسال کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان ای، «پاپ فرانسیس» ۱۰۰ هزار یورو برای کمک فوری به سیل اخیر در ایران ارسال کرد. این پول از طریق دفتر «ارتقاء توسعه اساسی بشر» واتیکان ارسال شد.

این دفتر اعلام کرد این یک ابراز نزدیکی معنوی از سوی پاپ فرانسیس برای سیل زدگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ توسط دفتر محلی سفارت پاپ در تهران توزیع خواهد شد. واتیکان در کنفرانس خبری اعلام کرد که کار کمک با هلال احمر ایران و دفتر سازمان ملل در تهران در جریان است.

پاپ پیام تسلیت خود را به ایران از طریق نماینده کاردینال خود در اواخر ماه مارس به سیل زدگان ابلاغ و از تلافات، خسارات وارده به مناطق سیل زده ایران ابراز ناراحتی کرده بود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان پاپ فرانسیس رهبر واتیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!