Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:34:04 GMT

تیراندازان اعزامی به مسابقات جام جهانی چین کم می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۲۲۶

تیراندازان اعزامی به مسابقات جام جهانی چین کم می‌شوند؟

در حالی که فدراسیون تیراندازی برای حضور ۱۴ تیرانداز در مسابقات جام جهانی چین و کسب سهمیه المپیک ویزا گرفته اما احتمال کاهش تعداد نفرات اعزامی وجود دارد که باید دید در آخرین جلسه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک از اوایل اردیبهشت ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون تیراندازی در حالی که برای ۱۴ تیرانداز (۸ ملی پوش تفنگ و ۶ ملی پوش تپانچه) برای حضور در مسابقات چین ویزا گرفته اما در جلسه قبلی کمیته فنی از احتمال کاهش نفرات اعزامی سخن به میان آمده است. با توجه به نتیجه جلسه قبل قرار بر این شده که تنها ۹ ورزشکار (۶ تفنگ و ۳ تپانچه) عازم چین شوند. نایب رئیس بانوان فدراسیون اسامی نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی چین را اعلام کرد که به گفته او ممکن است در جلسه پایانی که قرار است فردا برگزار شود، تعداد و نفرات اعزامی به این مسابقات دستخوش تغییراتی شود.

اسامی نفرات اعزامی به مسابقات چین (طبق اعلام نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی) به شرح زیر است:

در رشته تفنگ الهه احمدی، آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، امیر محمد نکونام، پوریا نوروزیان و حسین باقری و در رشته تپانچه گلنوش سبقت اللهی، مینا قربانی و هانیه رستمیان.

بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با ایسنا، در مورد دلیل کاهش نفرات اعزامی اظهار کرد: ما برای کسب سهمیه المپیک می‌رویم و آن‌هایی که شانس کسب سهمیه و یا رکوردهای خوبی دارند اعزام خواهند شد. اگر بخواهیم دست و دلبازی کنیم به مشکل می‌خوریم. در مسابقات هند به مربیان گفته بودیم که تیراندازان را می‌فرستیم اما ممکن است در دوره بعد نتوانیم همه نفرات را اعزام کنیم. باید همه بچه‌ها انگیزه داشته باشند تا تلاش کنند و سطح رکوردهای خود را بالا ببرند. بین نفرات اول، دوم و سوم، چهارم اختلافاتی وجود دارد و باید آن اختلاف‌ها کم شود. برای اینکه این تفاوت‌ها کمتر شود در جلسه قبل تصمیم گرفتیم که تعداد کمتری اعزام شوند. نظر مربی و کادر فنی هم همین است تا ببینیم در مسابقات دوره‌های بعد چه اتفاقی می‌افتد. فکر می‌کنم با توجه به اینکه بچه‌ها برای دوره بعدی تلاش بیشتری خواهند کرد، در دوره بعدی نفرات بیشتری را بفرستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی عامل کاهش تعداد نفرات اعزامی هست یا خیر؟ گفت: ما مشکل مالی نداریم. محدودیت‌هایی وجود دارد. با توجه به محدودیت‌هایی که هست ما هم باید به جایی پاسخگو باشیم. وقتی که مثلاً ۱۰ نفر را عازم مسابقات می‌کنیم، اگر نتیجه نگریم یا رکورد خوبی را نتوانیم ثبت کنیم، وزارت ورزش قطعاً برای بار بعدی که بخواهیم مجوز شورای برون مرزی بگیریم از ما می‌پرسد که با چه برنامه‌ریزی اقدام به اعزام کرده‌ایم. می‌توانم بیشتر بگویم موضوعات فنی است به علاوه اینکه مدیریت محدودیت منابع مالی هم هست.

کوهرنگی در ادامه گفت: البته در مسابقات چین جدول mqs نداریم. در این جدول ورزشکاران بدون اینکه رکوردشان به طور رسمی ثبت شود می‌توانند رکورد و جایگاه خود را در مسابقات بدانند. این بخش یک حالت تدارکاتی برای ورزشکار دارد. ما در دوره قبل سه ورزشکار اصلی برای مسابقات و یک ذخیره برای این جدول داشتیم. اما در این مسابقات این جدول وجود ندارد. بچه‌های اصلی ما به چین اعزام می‌شوند و ما از نفرات اصلی تعداد را کم نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در بخش تپانچه مردان نفراتی را اعزام نمی‌کنید گفت: من دقیق نمی‌دانم. فکر می‌کنم چون رکوردهایشان فاصله زیادی داشته و براساس موضوعات فنی اعزام نمی‌شوند. البته باید بگویم که ما برای ۶ ملی پوش تپانچه و ۸ ملی پوش تفنگ ویزا گرفته‌ایم و کارهای آن‌ها انجام شده است و ویزاهایشان در دست‌شان است. اما ممکن است که در جلسه پایانی که قرار است فردا پیش از اعزام برگزار شود تصمیمات دیگری گرفته شود. در ۵ شنبه و جمعه گویا مسابقات رکوردگیری انجام شده و قرار است مجدداً فردا آنالیز کنند. ممکن است تعداد نفرات اعزامی و یا نفرات اعزامی فردا دستخوش تغییراتی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي تيراندازي فدراسيون تيراندازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

یکی از حساس ترین مسابقات حال حاضر ورزش ایران، بازی های کشتی تختی اهواز است.

طرفداری | مسابقات پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی امروز (پنج شنبه) در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- محمد حسینوند پناهی 2- حسین بیژنی 3- رامین احمدی و کیانوش شمشیری 5- مهدی احدی زناب و پیام احمدی 7- سعید اسماعیلی 8- نورایر هاخویان (ارمنستان) 9- محمدپویا اسدی (کرمان) 10- مهدی کمالی

63 کیلوگرم: 1- محمدمهدی کشتکار 2- کاران اصلانیان (ارمنستان) 3- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی  5- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری 7- علیرضا اسدی 8- محمد کمالی 9- احمدرضا ناصرپور 10- علی حاجیوند

72 کیلوگرم: 1- دانیال سهرابی 2- علی دارابی 3- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی 5- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند 7- محمدامیر شوکتی 8- مرتضی پورعیسی 9- سعید ارجمند 10- محمدرضا رضاپور

82 کیلوگرم: 1- اشکان سعادتی فر 2- شاهین بداغی 3- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده 5- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی 7- محمدحسین آزرم دخت 8- احمد صلح دوست 9- شکور فاتحی 10- محمدامین حسینی

97 کیلوگرم: 1- شایان حبیب زارع 2- هایک خلویان (ارمنستان) 3- حسین بالی و امیررضا اکبری 5- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی 7- محمد نصرتی 8- ابوالفضل حاجی وندی 9- امیرمحمد نجفی 10- حمیدرضا کشتکار

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند